Fachbereich: Departamento de Electrónica e Computación

Fakultät: Facultade de Matemáticas

Einzigartiges Zentrum: Centro de Investigación en Tecnoloxías Intelixentes (CITIUS)

Bereich: Informatik und künstliche Intelligenz

Forschungsgruppe: Grupo de Sistemas Intelixentes

Email: manuel.fernandez.delgado@usc.es

Persönliche Website: https://citius.usc.es/equipo/persoal-adscrito/manuel-fern...

Doktor von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Mart una nueva arquitectura de computación neuronal y su aplicación al diseño de un sistema inteligente de monitorización de pacientes 1999. unter der Leitung von Dr. Senén Barro, Dr. Jesús María Rodríguez Presedo.

Nacín en Vimianzo (A Coruña) en 1971, e son doutor dende 1999. Traballo en aprendizaxe automática e reconoñecemento de patróns, empregando as técnicas típicas (Support Vector Machines, Adaptive Resonance Theory, Multi-Layer Perceptron, Radial Basis Functions, Self-Organizing Maps e Learning Vector Quantization, Probabilistic Neural Networks, Extreme Learning Machine, Generalized Regression Neural Networks), clasificadores e regresores estatísticos (Linear e Quadratic Discriminant Analysis, Flexible e Mixture Discriminant Analysis, K-Nearest Neighbours, Gaussian Mixtures, Generalized Linear Models, Decision Trees), grupos de clasificadores (Adaboost, Random Forest, Bagging e Boosting), entre outras. Uso estas técnicas para a clasificación de patróns e regresión en aplicacións de procesamento de imaxes, detección de fallos en antenas de comunicacións, predicción de tempos de fabricación de moldes industriais, clasificación de productos alimenticios en base a análises químicas, entre outras.