Departamento: Departamento de Electrónica e Computación

Facultad: Facultade de Matemáticas

Centro singular: Centro de Investigación en Tecnoloxías Intelixentes (CITIUS)

Área: Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial

Grupo de investigación: Grupo de Sistemas Intelixentes

Correo el.: manuel.fernandez.delgado@usc.es

Web persoal: https://citius.usc.es/equipo/persoal-adscrito/manuel-fern...

Doutor pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Mart una nueva arquitectura de computación neuronal y su aplicación al diseño de un sistema inteligente de monitorización de pacientes 1999. Dirixida por Dr. Senén Barro, Dr. Jesús María Rodríguez Presedo.

Nacín en Vimianzo (A Coruña) en 1971, e son doutor dende 1999. Traballo en aprendizaxe automática e reconoñecemento de patróns, empregando as técnicas típicas (Support Vector Machines, Adaptive Resonance Theory, Multi-Layer Perceptron, Radial Basis Functions, Self-Organizing Maps e Learning Vector Quantization, Probabilistic Neural Networks, Extreme Learning Machine, Generalized Regression Neural Networks), clasificadores e regresores estatísticos (Linear e Quadratic Discriminant Analysis, Flexible e Mixture Discriminant Analysis, K-Nearest Neighbours, Gaussian Mixtures, Generalized Linear Models, Decision Trees), grupos de clasificadores (Adaboost, Random Forest, Bagging e Boosting), entre outras. Uso estas técnicas para a clasificación de patróns e regresión en aplicacións de procesamento de imaxes, detección de fallos en antenas de comunicacións, predicción de tempos de fabricación de moldes industriais, clasificación de productos alimenticios en base a análises químicas, entre outras.