Departamento: Departamento de Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana

Grupo de investigación: Estudos Clásicos e Medievais

Correo el.: concepcion.cabrillana@usc.es

Web persoal: https://concepcioncabrillana.academia.edu

Doutora pola Universidad de Sevilla coa tese Orden de palabras en Cicerón "ad atticum", I 1991. Dirixida por Dr/a. José Antonio Correa Rodríguez.

Concepción Cabrillana estudou na Universidade de Sevilla, onde se licenciou en 1985 e onde obtivo o doutoramento en 1991. Actualmente é Catedrática de Filoloxía Latina na Universidade de Santiago de Compostela. A súa investigación céntrase na sintaxe, a semántica e a pragmática de diversos tipos de verbos, e en especial nos de estado e existencia; nesa área publicou unha monografía o verbo ‘sum’ (2010). A profesora Cabrillana foi Visiting Scholar nas Universidades de Ámsterdam, Oxford (Wolfson College) e Lieja e colaborou en proxectos de investigación internacionais como a ‘New Historical Syntax of Latin’ (2009-2011). Nestes momentos examina tamén diversos aspectos da sintaxe dos casos, a subordinación e a orde de constituíntes en latín. Outras liñas da súa investigación céntranse na literatura latina (comedia), o latín vulgar e tardío, os escritos latinos de Tomás Moro —campos nos que publicou diversos traballos— e a edición crítica e tradución de textos latinos (Terencio [2006], Tácito [2007], Tomás Moro [2012, 2018, 2020, 2022]).