Departamento: Departamento de Ciencia Política e Socioloxía

Facultad: Facultade de Ciencias Políticas e Sociais

Instituto: Instituto de Estudos e Desenvolvemento de Galicia (IDEGA)

Área: Ciencia Política e da Administración

Grupo de investigación: Investigación social e políticas públicas

Correo el.: ramon.bouzas@usc.es

Doutor pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Análisis organizativo de la administración de una comunidad autónoma Xunta de Galicia 1982-1997 1999. Dirixida por Dr. Ramón Máiz Suárez.

Doutor en Ciencias Políticas e da Administración Pública e Profesor Titular da Universidade de Santiago de Compostela (USC). Actualmente é Decano da Facultade de Ciencias Políticas e Sociais da USC. Foi profesor visitante na Goldman School of Public Policy (Universidade de California - Berkeley) e anteriormente na Università degli Studi dei Bologna (Italia) e no IIM, London School of Economics and Political Science (Reino Unido). Participou amplamente en proxectos de investigación sobre inclusión dixital, desenvolvemento e cambio institucional, desenvolvemento do liderado e política de xénero. O seu labor docente e investigador, desenvolvida en máis dunha ducia de universidades de América Latina e Asia Central, centrouse en diferentes áreas da xestión pública. Actualmente dirixe a súa investigación á área do goberno dixital e, en particular, á exploración do impacto do impacto das TIC nos procesos de xestión pública.