Departamento: Departamento de Matemáticas

Facultad: Facultade de Matemáticas

Centro de Investigación Interuniversitario: Centro de Investigación e Tecnoloxía Matemática de Galicia (CITMAga)

Área: Álxebra

Grupo de investigación: Grupo de Investigación en Matemáticas

Correo el.: leo.alonso@usc.es

Web persoal: http://webspersoais.usc.es/persoais/leo.alonso/Pagina_de_...

Doutor pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Esquemas nórdicos y semicontinuidad de los defectos de intersección completa 1988. Dirixida por Dr. Antonio G. Rodicio.

Son profesor do Departamento de Matemáticas e membro do CITMAga. A miña investigación desenvólvese no campo da xeometría alxébrica, especialmente os métodos homolóxicos. Estudei diversos aspectos da cohomología de feixes coherentes no contexto dos esquemas non necesariamente noetherians e dos esquemas formais. O seu estudo levoume a tratar de comprender a estrutura da categoría derivada. Cobizo que o desenvolvemento de técnicas análogas ás empregadas en homotopía estable poidan xerar as ferramentas necesarias para termos unha boa comprensión dos invariantes cohomolóxicos dos espazos singulares.