Departamento: Departamento de Pedagoxía e Didáctica

Grupo de investigación: ESCULCA - Coñecemento e acción educativa

Correo el.: ana.vazquez@usc.es

Web persoal: https://www.usc.es/esculca/

Doutora pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Educación no formal y empleabilidad de la juventud. Algunas evidencias desde el análisis de dos programas 2021. Dirixida por Dr. Miguel Anxo Santos Rego.

Ana Vázquez-Rodríguez, Doctora en Educación (2021) con Mención Internacional e Premio Extraordinario concedido pola Universidade de Santiago de Compostela. Profesora do Departamento de Pedagoxía e Didáctica e membro do Grupo de Investigación ESCULCA (Grupo de Referencia Competitiva do Sistema Galego de I+D+I) e da Rede de Investigación RIES (Xunta de Galicia). É autora do libro "Educación no formal y empleabilidad de la juventud" (Síntesis, 2018), de distintos capítulos de libro en editoriais nacionais de relevancia, así como de publicacións indexadas en medios de difusión de impacto (SJR/JCR) no ámbito nacional e internacional. Na súa traxectoria académica, ten participado, como membro do equipo de investigación e de traballo, en varios proxectos competitivos do Plan Estatal de I+D+i, en dous proxectos Erasmus +, en tres contratos coa Administración pública ou entidades sociais e nun de cooperación galega para o desenvolvemento da Xunta de Galicia. As súas liñas de investigación principais son: empregabilidade, educación superior, desenvolvemento de competencias, xuventude, educación non formal e aprendizaxe-servizo.