Departamento: Departamento de Historia da Arte

Facultad: Facultade de Xeografía e Historia

Área: Historia da Arte

Grupo de investigación: Proxectos e estudos sobre patrimonio cultural

Correo el.: ana.perez.varela@usc.es

Doutora pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese El platero compostelano Ricardo Martínez Costoya (1859-1927) contexto, vida y obra 2019. Dirixida por Dr. José Manuel Bernardi López Vázquez, Dr/a. José Manuel Cruz Valdovinos.

Profesora axudante doutora do departamento de Historia da Arte da Universidade de Santiago de Compostela, no grupo de Investigación Iacobus: Estudios e proxectos en patrimonio cultural (USC, GI-1907) Anteriormente: - Investigadora posdoutoral da Universidade de Santiago de Compostela (Xunta de Galicia-Fulbright, 2021) - Doutora en Historia del Arte pola USC (2019, Premio Extraordinario). - Contratada predoutoral FPU do Ministerio de Educación (2015-2019) e contratada predoutoral da Xunta de Galicia (2015). - Estancias na Pontificia Universidad Católica de Santiago de Chile (2017), Centro de Investigação Transdisciplinar Cultura, Espaço e Memória da Universidade do Porto (2018), Centro de Ciencias Sociais e Humanas do CSIC, Madrid (2018) e Hertziana Library da Max-Planck Society, Roma (2021). - Máster en Estudios Avanzados en Historia da Arte Española (Universidad Complutense de Madrid, 2014), Licenciatura en Historia da Arte (USC, 2013, Premio Extraordinario) e Diplomatura en Maxisterio Musical (USC, 2010).