Departamento: Departamento de Pedagoxía e Didáctica

Área: Teoría e Historia da Educación

Grupo de investigación: Pedagoxía Social e Educación Ambiental

Correo el.: julio.conde@usc.es

Doutor pola Universidad Complutense de Madrid coa tese Electrospray deposition of superhydrophobic carbon-based layers application in proton exchange membrane fuel cells 2019. Dirixida por Dr/a. María Paloma Ferreira Aparicio, Dr/a. Antonio Alfonso Martínez Chaparro.

Doutor en Enxeñaría Química, cunha tese no campo das enerxías renovables baseadas en hidróxeno. Na súa etapa posdoutoral, tanto na empresa privada como na universidade, traballou na análise de ciclo de vida de produtos e procesos así como en procesos de oxidación avanzada de tratamento de augas. No ano 2023, incorporase ao grupo SEPA-interea como investigador posdoutoral Juan de la Cierva para elaborar recursos educativos sobre o modelo enerxético global ante a crise climática.