Publicacións (19) Publicacións de ESTELLA LETICIA FREIRE PEREZ

filter_list

2025

  1. Outros formatos para contarnos: da caixa conto ao conto en tres actos

    Libro de artista vs. libro obxecto (Instituto de Ciencias de la Educación (ICE)), pp. 80-97

  2. Playing with Strangeness: Principles of Designing Action Scenarios to Promote Creativity in Children

    International Journal of Art and Design Education, Vol. 44, Núm. 2, pp. 479-493

2024

  1. Creative Place-Based Education: Thinking, creating and inhabiting a commonplace with children

    International Journal of Education Through Art, Vol. 20, Núm. 3, pp. 379-392

2022

  1. Naturaleza y creatividad: la necesidad de una educación cívica en biodiversidad

    Educación ambiental y cultura de la sostenibilidad: construyendo la transición ecológica

  2. Proyectar escenarios de acción: hacia una creatividad compartida

    Proyectos interdisciplinares de educación artística y literaria (Graó), pp. 103-116

2021

  1. (Des)Cartografando a cidade: espazos e narrativas en educación infantil

    Cidadanía e identidades: expresións políticas, económicas e culturais no século XXI (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 67-85

  2. Contramapas del Camino. Memorias del habitar

    Arte y políticas de identidad, Núm. 24, pp. 49-72

  3. Infancia y Confinamiento.: Prácticas Espaciales de Resistencia

    Arte, individuo y sociedad, Vol. 33, Núm. 2, pp. 553-570

2020

  1. Mulleres, Espazos e Memoria

    Educar en feminino. María Victoria Moreno e nosoutras: ensino e literatura : un camiño de ida e volta (Hércules de Ediciones), pp. 111-120

2019

  1. Espazo-Acción. Un estudo sobre as relacións entre estética-ideoloxía eforma-acción aplicadas ao deseño dos espazos de uso comunitario

    Dobra. Literatura, Artes, Design, Vol. 4/5, pp. 2-14

  2. Libros Voadores, Artefactos Téxtiles, Construción de libros-obxecto con materiais téxtiles

    Libro-obxecto e xénero: estudos ao redor do libro infantil como artefacto (Servizo de Publicacións), pp. 223-242

  3. «Espazos resistencia». La importancia del patrimonio cotidiano

    IV Congreso Internacional de Educación Patrimonial: Comunidades transnacionales en el «Año Europeo del Patrimonio Cultural» Madrid, 14, 15 y 16 noviembre de 2018 (Ministerio de Educación Cultura y Deporte), pp. 123-133

  4. ¿Un ciudadano, un flâneur o un visitante? La ciudad como museo de lo cotidiano

    La ciudad: imágenes e imaginario : Actas del Congreso Internacional Interdisciplinar La ciudad: imágenes e imaginarios : [celebrado en la] Facultad de Humanidades, Comunicación y Documentación, Universidad Carlos III de Madrid, 12-15 de marzo de 2018 (Universidad Carlos III de Madrid), pp. 440-453

2018

  1. As outras cen linguaxes na infancia: Deseño dunha proposta educativa de accións colaborativas

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 76

  2. Cadernos de Cidade. Unha proposta didáctica

    De letras de de imaxes nas aulas de primaria (Hércules de Ediciones), pp. 211-223

  3. Casas-Mapa. Espazos da Memoria.

    Elos: revista de literatura infantil e xuvenil, Núm. 5, pp. 73-90

  4. Espacios Resistencia. Espacios de Integración

    III Congreso internacional virtual sobre La Educación en el Siglo XXI

2016

  1. TecerLecer. Na procura de espazos educativos

    Publicaciones Didácticas, Vol. 73, pp. 143-148