LITER21
Literatura gallega. Literatura Infantil y Juvenil. Investigaciones literarias, artísticas, interculturales y educativas.
Publicaciones (284) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
" As feridas no ar ": Algunhas reflexións sobre a obra de Luísa Villalta
Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 9-21
-
As ensinanzas artísticas en Galicia: creando desde a especialización
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 207-221
-
Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024
Universidade de Santiago de Compostela
-
La dismitificación del dragón en álbumes ilustrados actuales para la infancia
Educar a una sociedad lectora: La lectura: elemento potenciador del bienestar personal y de las relaciones sociales (Narcea), pp. 25-41
-
Luísa Villalta na voz de outras
Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 121-149
2023
-
A loita contra a invasión cultural foránea mediante un xogo de cartas: o caso de "Alakazum!"
Boletín galego de literatura, Núm. 61
-
ART EDUCATION AND CREATIVITY. THE “CREATIVE WORKSHOPS” FOR CHILDREN OF ESCOLA IMAXINADA
Cadernos CEDES, Vol. 43, Núm. 119, pp. 63-74
-
Adquisición de competencias a través de un proyecto de Aprendizaje-Servicio de iniciación musica
El Aprendizaje-Servicio universitario ante los retos de la Agenda 2030 (UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia), pp. 491-499
-
El entroido en Manzaneda. Expresión musical y potencial didáctico
Sinfonías del Cambio: Música y Arte en la Transformación Social (Dykinson)
-
El juego de roles ocultos como estrategia didáctica en el ámbito de la educación literaria
Experiencias y prácticas innovadoras en la formación de profesionales de la educación (Dykinson), pp. 95-116
-
Expanding learning environments in initial teacher education
Pedagogies, Vol. 18, Núm. 3, pp. 519-533
-
Libros na aula para unha educación artística
Outro lustro de libros en galego para a nenez e a mocidade (2015-2020) (Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións), pp. 29-38
-
Medrar entre libros: orientacións para a mediación lectora nas aulas
Outro lustro de libros en galego para a nenez e a mocidade (2015-2020) (Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións), pp. 19-28
-
Miradas compartidas del lugar. Patrones para el diseño de proyectos intergeneracionales escuela-barrio
Arte, individuo y sociedad, Vol. 35, Núm. 4, pp. 1217-1236
-
O libro de arte para a infancia: unha aproximación para docentes
Boletín galego de literatura, Núm. 61
-
Outro lustro de libros en galego para a nenez e a mocidade (2015-2020)
Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións
-
Poesía, espolio y degradación medioambiental: Lecturas desde la ecocrítica y el ecofeminismo.
Atlánticas: revista internacional de estudios feministas, Vol. 8, Núm. 1, pp. 17-51
-
Principales temáticas de la pedagogía de la práctica instrumental elemental
Sinfonías del Cambio: Música y Arte en la Transformación Social (Dykinson)
-
Sobre artes e benestar
Revista galega de educación, Núm. 87, pp. 48-50
-
Somatic education approaches in piano studies: A snapshot of Spanish conservatoire practices
Journal of Bodywork and Movement Therapies, Vol. 36, pp. 380-385