LITER21
Literatura galega. Literatura Infantil e Xuvenil. Investigacións literarias, artísticas, interculturais e educativas.
Publicacións (291) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2024
-
" As feridas no ar ": Algunhas reflexións sobre a obra de Luísa Villalta
Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 9-21
-
As ensinanzas artísticas en Galicia: creando desde a especialización
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 207-221
-
Elicitación visual y narrativa histórica en la educación: un estudio del retrato de Alfried Krupp por Arnold Newman
Communiars: Revista de imagen, artes y educación crítica y social, Núm. 11, pp. 43-57
-
Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024
Universidade de Santiago de Compostela
-
La Expresión Corporal con objetos: prácticas para el aula
La educación física en la escuela: recursos, experiencias y prácticas innovadoras en educación infantil y primaria (Dykinson), pp. 43-54
-
La dismitificación del dragón en álbumes ilustrados actuales para la infancia
Educar a una sociedad lectora: La lectura: elemento potenciador del bienestar personal y de las relaciones sociales (Narcea), pp. 25-41
-
Luísa Villalta na voz de outras
Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 121-149
-
Os currículos de lingua galega e literatura para a Educación Secundaria Obrigatoria (ESO) e o Bacharelato (BAC) en vigor
A Trabe de ouro: publicación galega de pensamento crítico, Núm. 125, pp. 57-77
-
STUDY OF LITERARY REWRITING FOR CHILDREN OF DISNEY-PIXAR COCO
Alea: estudos neolatinos , Vol. 26, Núm. 1
2023
-
A loita contra a invasión cultural foránea mediante un xogo de cartas: o caso de "Alakazum!"
Boletín galego de literatura, Núm. 61
-
ART EDUCATION AND CREATIVITY. THE “CREATIVE WORKSHOPS” FOR CHILDREN OF ESCOLA IMAXINADA
Cadernos CEDES, Vol. 43, Núm. 119, pp. 63-74
-
Adquisición de competencias a través de un proyecto de Aprendizaje-Servicio de iniciación musica
El Aprendizaje-Servicio universitario ante los retos de la Agenda 2030 (UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia), pp. 491-499
-
El entroido en Manzaneda. Expresión musical y potencial didáctico
Sinfonías del Cambio: Música y Arte en la Transformación Social (Dykinson)
-
El juego de roles ocultos como estrategia didáctica en el ámbito de la educación literaria
Experiencias y prácticas innovadoras en la formación de profesionales de la educación (Dykinson), pp. 95-116
-
Expanding learning environments in initial teacher education
Pedagogies, Vol. 18, Núm. 3, pp. 519-533
-
Libros na aula para unha educación artística
Outro lustro de libros en galego para a nenez e a mocidade (2015-2020) (Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións), pp. 29-38
-
Medrar entre libros: orientacións para a mediación lectora nas aulas
Outro lustro de libros en galego para a nenez e a mocidade (2015-2020) (Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións), pp. 19-28
-
Miradas compartidas del lugar. Patrones para el diseño de proyectos intergeneracionales escuela-barrio
Arte, individuo y sociedad, Vol. 35, Núm. 4, pp. 1217-1236
-
O libro de arte para a infancia: unha aproximación para docentes
Boletín galego de literatura, Núm. 61
-
Outro lustro de libros en galego para a nenez e a mocidade (2015-2020)
Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións