Publicacións (224) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2022

  1. Spanish research on mathematics education

    Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Servicio de Publicaciones), pp. 223-254

  2. VISCOELASTIC ELLIPTIC MEMBRANE SHELLS ON BILATERAL FRICTIONAL CONTACT: AN ASYMPTOTIC APPROACH

    Journal of Nonlinear and Variational Analysis, Vol. 6, Núm. 5, pp. 441-460

  3. Prospective Primary Teachers’ Didactic-Mathematical Knowledge in a Service-Learning Project for Inclusion

    Mathematics, Vol. 10, Núm. 4

  4. Onto-semiotic Analysis of Diagrammatic Reasoning

    International Journal of Science and Mathematics Education

  5. Epigenetic age estimation in saliva and in buccal cells

    Forensic Science International: Genetics, Vol. 61

  6. Deciphering sex-specific miRNAs as heat-recorders in zebrafish

    Scientific Reports, Vol. 12, Núm. 1

  7. A common epigenetic clock from childhood to old age

    Forensic Science International: Genetics, Vol. 60

2021

  1. Matemáticas en Infantil a través de una escape room virtual en tiempos de Covid-19

    Desempeño docente y formación en competencia digital en la era SARS COV 2 (Dykinson), pp. 702-714

  2. Discursos da reitoría (2014-2018)

    Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións

  3. Matemáticas edulcoradas

    Boletín das ciencias, Año 34, Núm. 93, pp. 83-85

  4. Load balanced heterogeneous parallelism for finite difference problems on image denoising

    Computational and Mathematical Methods, Vol. 3, Núm. 3

  5. Identification of Bacillus and Yersinia species and hoax agents by protein profiling using microfluidic capillary electrophoresis with peak detection algorithms

    Australian Journal of Forensic Sciences, Vol. 53, Núm. 1, pp. 2-15

  6. IHP: a dynamic heterogeneous parallel scheme for iterative or time-step methods—image denoising as case study

    Journal of Supercomputing, Vol. 77, Núm. 1, pp. 95-110

  7. Empregando a mesma vara de medir

    Boletín das ciencias, Año 34, Núm. 93, pp. 95-97

  8. Development and evaluation of the ancestry informative marker panel of the visage basic tool

    Genes, Vol. 12, Núm. 8

  9. Competencia matemática nos ciclos superiores dende a perspectiva do profesor

    Boletín das ciencias, Año 34, Núm. 93, pp. 93-94

  10. Blood transcriptomics of turbot scophthalmus maximus: A tool for health monitoring and disease studies

    Animals, Vol. 11, Núm. 5

  11. Análisis de la conexión arte-matemáticas en los libros de texto de Educación Primaria

    Educación matemática, Vol. 33, Núm. 3, pp. 67-93

  12. An attempt to evaluate STEAM project-based instruction from a school mathematics perspective

    ZDM - Mathematics Education, Vol. 53, Núm. 5, pp. 1137-1148

  13. Actividades STEAM como garantía do estímulo matemático

    Revista galega de educación, Núm. 80, pp. 24-26