Instituto
Instituto de Ciencias da Educación (ICE)
Recensións (6) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2023
-
Eliseo Serrano Martín y Jesús F. Criado Mainar (eds.), Santos extravagantes, Santos sin altar, mártires modernos
Investigaciones históricas: Época moderna y contemporánea, Núm. 43, pp. 967-971
-
López Díaz, María (ed.), Monarquías ibéricas, poderes y territorios. Instituciones, nobleza y dinámica política (siglo XVIII), Madrid, Sílex Ediciones, 2021, 422 págs. ISBN: 9788418388699
Cuadernos de Historia Moderna, Vol. 48, Núm. 1, pp. 339-342
-
Medios e políticos, baixo sospeita 1990-2023. Luís Álvarez Pousa, Ed. Laiovento
Encrucillada: Revista galega de pensamento cristián, Vol. 47, Núm. 233, pp. 111-112
-
Muñoz Carril, P. C., Sarceda Gorgoso, C., Fuentes Abeledo, E. J. y Barreira Cerqueiras, E. M. (2023). La formación y la innovación educativa: ejes para la transformación social. Madrid, Dykinson, 334 pp.
ESE: Estudios sobre educación., Núm. 45, pp. 230-232
-
Prendes-Espinosa, M. P., Solano-Fernández, I. M. y Sánchez-Vera, M. M. (coords.) (2021). Tecnologías y pedagogía para la enseñanza STEM. Pirámide, 245 pp.
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 75, Núm. 1, pp. 148-149
-
Reseña de ANDRÉ, S., (Dir.) (2022). La négociation ou l'art de construire un empire (XVIe-XVIIIe siècle), París: Editions Hispaniques, Histoire et Civilisation. 312 pp., ISBN 9782853551212.
Magallanica: revista de historia moderna, Vol. 9, Núm. 18, pp. 519-524