VIRGINIA
AZNAR CUADRADO
Investigadora no período 2009-2023
Publicacións nas que colabora con VIRGINIA AZNAR CUADRADO (40)
2024
-
Desarrollo del pensamiento crítico con profesorado en formación
31 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales: Hacia una educación científica alineada con la Agenda 2030
2023
-
Epidemias que no se pueden olvidar
Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales, Núm. 112, pp. 35-40
-
O parque da Bouza: Aproveitamos a nosa contorna
Boletín das ciencias, Año 36, Núm. 96, pp. 75-76
-
Pensar cientificamente: Problemas sistémicos e acción crítica
Boletín das ciencias, Año 36, Núm. 96, pp. 93-94
2022
-
Coñecemos o parque natural do monte aloia: Actividade medioambiental coa ferramenta Hiperdocumentos
Boletín das ciencias, Año 35, Núm. 94, pp. 61-62
-
Motivation for science learning as an antecedent of emotions and engagement in preservice elementary teachers
Science Education, Vol. 106, Núm. 1, pp. 119-141
-
Promoción da doazón de sangue e órganos en Educación Secundaria
Boletín das ciencias, Año 35, Núm. 94, pp. 55-56
-
Secondary Education Students’ Knowledge and Attitudes about Organ Donation: Awareness and Knowledge Assessment through an Intervention Program
The International Journal of Health, Wellness, and Society, Vol. 12, Núm. 2, pp. 25-35
-
Traballando no laboratorio clínico: A quen pertence a mostra?
Boletín das ciencias, Año 35, Núm. 94, pp. 29-30
2021
-
Qué pasa se desaparece o raposo?: os ecosistemas en 4º da ESO
Boletín das ciencias, Año 34, Núm. 93, pp. 25-26
-
Sucedáneo: normas, prácticas y percepción desde una perspectiva cultural
Actas II Congreso internacional sobre patrimonio alimentario y museos. El gusto en el museo 2020 (edUPV, Editorial Universitat Politècnica de València), pp. 203
2020
-
As grandes descoñecidas das crises sanitarias: as zoonoses: pódense previr mediante a educación ?
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 91, pp. 19-20
-
Desenvolver a argumentación a través de cuestións socio-científicas: o cambio climático
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 91, pp. 17-18
2019
-
A evolución biolóxica: Unha proposta para favorecer a argumentación no bacharelato
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 88, pp. 45-46
-
Competencias científicas para el cuidado del medio ambiente
Innovación docente e investigación en Ciencias Sociales, Económicas y Jurídicas (Dykinson), pp. 813-824
-
Que sabemos sobre traballo e enerxía en 1º de Bacharelato?
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 88, pp. 63-64
2018
-
De que me contaxiei?: unha proposta sobre enfermidades de transmisión sexual en secundaria
Boletín das ciencias, Año 31, Núm. 86, pp. 31-32
2017
-
Conejctar a ciencia cos problemas sociais: a tuberculose como contexto
Ensinar na sociedade actual (Andavira), pp. 567-582
-
Proceso de modelización no bacharelato: unha experiencia a partir de modelos moleculares en bioloxía
Boletín das ciencias, Año 30, Núm. 84, pp. 27-28
-
Proxectos de indagación abertos en bacharelato: unha proposta didáctica
Boletín das ciencias, Año 30, Núm. 84, pp. 43-44