Publicacións (43) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2019

  1. A Systematic Review of MicroRNA Expression as Biomarker of Late-Onset Alzheimer’s Disease

    Molecular Neurobiology, Vol. 56, Núm. 12, pp. 8376-8391

  2. A empresa dende a perspectiva organizativa

    Universidad de Santiago de Compostela

  3. Análisis estratégico sobre la migración del talento en el ámbito de la Unión Europea

    Acciones e investigaciones sociales, Núm. 40, pp. 173-191

  4. Aprendizaje-servicio: extendiendo el Máster en Gestión del Desarrollo Sostenible a la sociedad

    3rd International Virtual Conference on Educational Research and Innovation: CIVINEDU 2019

  5. Are self-leaders more willing to mentor others? A study among Indian and Spanish university teachers

    Cross Cultural and Strategic Management, Vol. 26, Núm. 2, pp. 223-245

  6. As comunidades e mancomunidades de montes veciñais en man común

    Libro branco da economía social en Galicia : 2018 (Centro de Estudos Cooperativos), pp. 153-169

  7. As sociedades cooperativas galegas

    Libro branco da economía social en Galicia : 2018 (Centro de Estudos Cooperativos), pp. 37-61

  8. CLUN: Concentración por fusión de tres cooperativas lácteas en el cooperativismo agrario en Galicia

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 96, pp. 29-64

  9. CSR and Sales Performance: Examining Mediating and Moderating Processes: An Abstract

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 879

  10. Corporate social responsibility and consumer advocacy behaviors: The importance of emotions and moral virtues

    Journal of Cleaner Production, Vol. 231, pp. 846-855

  11. Data to model the influence of CSR on consumer behaviors: A process approach

    Data in Brief

  12. Does social network sentiment influence S & P 500 Environmental & Socially Responsible Index?

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 2

  13. Employees’ perceptions of CSR, work engagement, and organizational citizenship behavior: The mediating effects of organizational justice

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 10

  14. Enhancing social sustainability at a business level: Organizational attractiveness is higher when organizations show responsibility towards employees

    Business Strategy and Development, Vol. 2, Núm. 4, pp. 372-383

  15. Evaluación de las competencias del alumnado con prácticas externas: evidencia para los grados en Administración y Dirección de Empresa y Economía en la Universidad de Vigo.(RES0071)

    XV Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas: "Presente y retos de futuro" : actas, Poio (Pontevedra), 10, 11 y 12 de julio de 2019

  16. Firm and industry effects on small, medium-sized and large firms performance

    Business Research Quarterly, Vol. 22, Núm. 1, pp. 25-35

  17. Geographical indication food products and ethnocentric tendencies: The importance of proximity, tradition, and ethnicity

    Journal of Cleaner Production, Vol. 241

  18. Herramientas de gamificación en la docencia universitaria: Una aplicación de Kahoot en Investigación Comercial

    Innovación e investigación en la educación universitaria (Educación Editora), pp. 519-524

  19. High-Performance Work Systems and Work-Role Performance: A Multilevel Moderated Mediation Model

    Performance Improvement Quarterly, Vol. 32, Núm. 1, pp. 77-101

  20. How and when corporate social responsibility affects salespeople's organizational citizenship behaviors?: The moderating role of ethics and justice

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 26, Núm. 3, pp. 548-558