Publicacións (110) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2023

  1. "O monte veciñal é unha ferramenta para defender o noso territorio": multifuncionalidade e resistencias comunitarias perante as lóxicas extractivistas

    Clara Corbelhe, Núm. 3, pp. 67-73

  2. A comparison of regional development in the European Union and the United States, 1960-2000

    Educational and international development 1960-2000: economic studies of OECD countries, Latin America, Europe, Africa and Asia (Asociación Hispalink-Galicia), pp. 95-100

  3. A dobre crise da prensa en papel e o camiño cara a súa recuperación: evolución económica do sector en Galiza (2008-2018)

    Observatorio (OBS*), Vol. 17, Núm. 1, pp. 133-152

  4. A fiscalidade e a economía circular en España: situación actual e potencialidades do uso dos beneficios fiscais

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 32, Núm. 1, pp. 51-73

  5. Abejas melíferas y comunidades rurales: una caracterización de los principales elementos patrimoniales en Galicia y Asturias

    Cuadiernu: Revista internacional de patrimonio, museología social, memoria y territorio, Núm. 11, pp. 121-146

  6. Agglomeration of knowledge-intensive activities and brain drain: Global cities and forgotten regions across Europe – a case study with Spanish data

    European Regional Policy and Development: Forgotten Regions and Spaces (Taylor and Francis), pp. 28-47

  7. An analysis of COFOG expenditures in former Yugoslavian countries

    Public Sector Economics, Vol. 47, Núm. 2, pp. 233-254

  8. Analisis de la prospectiva económica: una reflexión estratégica

    Atlantic Review of Economics: Revista Atlántica de Economía, Vol. 6, Núm. 1

  9. Aproximación ao impacto socioeconómico das sociedades laborais e cooperativas en galicia

    Informe da economía social en Galicia 2022 (CECOOP-Centro de Estudos Cooperativos da USC), pp. 183-199

  10. Are cooperatives gender sensitive? A confirmatory and predictive analysis of women's collective entrepreneurship

    Annals of Public and Cooperative Economics, Vol. 94, Núm. 4, pp. 1035-1059

  11. Are there equal conditions for access to the Medical Degree in Spain?

    Educacion Medica, Vol. 24, Núm. 5

  12. As mutuas de seguros e mutualidades de previsión social

    Informe da economía social en Galicia 2022 (CECOOP-Centro de Estudos Cooperativos da USC), pp. 173-181

  13. Assessment of the diet-environment-health-cost quadrilemma in public school canteens. an LCA case study in Galicia (Spain)

    Environment, Development and Sustainability, Vol. 25, Núm. 11, pp. 12543-12567

  14. Barreras y facilitadores en modelos de negocio circulares de los sectores de los plásticos y la electrónica en el seno de la Unión Europea

    Economía circular transformadora y cambio sistémico: retos, modelos y políticas (Fondo de Cultura Económica de España (FCE)), pp. 239-266

  15. Bases conceptuales para una economía circular transformadora y un cambio sistémico

    Economía circular transformadora y cambio sistémico: retos, modelos y políticas (Fondo de Cultura Económica de España (FCE)), pp. 55-108

  16. Cal é o beneficio que ten a eólica para o país?

    Cerna: Revista galega de ecoloxía e medio ambiente, Núm. 89, pp. 9-10

  17. Características estructurales e intensidad laboral de las actividades circulares: el caso de la reparación, la reutilización y el reciclaje

    Economía circular transformadora y cambio sistémico: retos, modelos y políticas (Fondo de Cultura Económica de España (FCE)), pp. 141-163

  18. Centrality and Capital Costs in Urban Areas: Policy Watch for Spain

    Hacienda Pública Española / Review of Public Economics, Núm. 244, pp. 57-78

  19. Conclusions: Regional policies, development, and Forgotten Spaces in Europe

    European Regional Policy and Development: Forgotten Regions and Spaces (Taylor and Francis), pp. 189-194

  20. Construyendo la Agenda 2030 en Santiago de Compostela

    El Aprendizaje-Servicio universitario ante los retos de la Agenda 2030 (UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia), pp. 385-399