Publicacións (51) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2006

  1. A descrición topográfica: o seu papel na construción dun imaxinario cultural no discurso literario galego ("Cantares gallegos, Arredor de si" e o ciclo textual de Tagen Ata)

    Santiago de Compostela : Universidade de Santiago de Compostela, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2006

  2. A descrición topográfica: o seu papel na construción dun imaxinario cultural no discurso literario galego ("Cantares gallegos, Arredor de si" e o ciclo textual de Tagen Ata)

    Santiago de Compostela : Universidade de Santiago de Compostela, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2006

  3. A lingua galega nas etapas de educación infantil e primaria

    Lingua e idade: III Xornadas sobre Lingua e Usos : [A Coruña, 8, 9 e 10 de novembro de 2006]

  4. Abecedario de árbores

    Santiago de Compostela : Compostela, [2006]

  5. Aproximación á metodoloxía aplicada no marco do proxecto SINDUR: Unidades de traballo TIC Audit, Information web Audit, E-inclusion e Info-Atlas

    Sociedade da información en espacios periféricos: novas formas de exclusión social (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 45-61

  6. Basic properties of Sobolev's spaces on time scales

    Advances in Difference Equations, Vol. 2006

  7. Calle Carbón

    Boadilla del Monte (Madrid) : SM, 2006

  8. Castelanismos morfosintácticos no galego: avaliación da competencia do alumnado

    [Santiago de Compostela] : Universidade de Santiago de Compostela, Servizio de Publicacións e Intercambio Científico, 2006

  9. Contextualizing practices across epistemic levels in the chemistry laboratory

    Science Education, Vol. 90, Núm. 4, pp. 707-733

  10. Cultura escolar, ideología y geografía: de la "identidad nacional" a la "identidad europea", o la construcción de un nuevo objeto de enseñanza

    Revista de educación, Núm. 339, pp. 837-858

  11. Cómo entienden y seleccionan los contenidos de enseñanza de las ciencias sociales los estudiantes de maestro y en qué medida incorporan algunas de las ideas que se le proporcionan en los programas de didáctica de las ciencias sociales de 3º curso de ed. primaria

    Formar para investigar, investigar para formar en didáctica de las Ciencias Sociales

  12. De Carroll a Harry Potter guiada por un mapa en branco: tradución e creación de literatura infantil e xuvenil

    Traducción e política editorial de literatura infantil e xuvenil (Servizo de Publicacións), pp. 177-188

  13. De amor y celos: sobre la funcionalidad de dos sonetos calderonianos

    Campus stellae : haciendo camino en la investigación literaria

  14. Diferencias de los valores de eficacia en el contraataque y replegamiento defensivo entre equipos perdedores en waterpolo masculino y femenino

    Comunicaciones técnicas, Núm. 4, pp. 5-10

  15. Disciplinariedad y transversalidad en la educación para la ciudadanía: la aportación de la geografía

    Cultura geográfica y educación ciudadana (Ediciones de la Universidad de Castilla-La Mancha), pp. 75-86

  16. Educación, desigualdades e democracia: a escola, dentro e fóra

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 104, pp. 22-23

  17. El barreter verd

    Madrid : Anaya, 2006

  18. El barreter verd

    Madrid : Anaya, 2006

  19. El trabajo experimental en ciencias: ¿ya no está de moda en la educación secundaria?

    Aula de innovación educativa, Núm. 150, pp. 26-30

  20. Emigración de retorno na Galicia interior. O caso de Antas de Ulla (1950-2000)

    Documentos de Traballo. Xeografia