Departamento de Didácticas Aplicadas
Departamento
VIRGINIA
AZNAR CUADRADO
Investigadora no período 2009-2023
Publicacións nas que colabora con VIRGINIA AZNAR CUADRADO (37)
2023
-
Epidemias que no se pueden olvidar
Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales, Núm. 112, pp. 35-40
2022
-
Los problemas de salud socialmente vivos como contexto para el desarrollo de prácticas científicas en la formación inicial del profesorado de primaria
Los problemas de salud socialmente vivos como contexto para el desarrollo de prácticas científicas en la formación inicial del profesorado de primaria
-
Motivation for science learning as an antecedent of emotions and engagement in preservice elementary teachers
Science Education, Vol. 106, Núm. 1, pp. 119-141
-
Secondary Education Students’ Knowledge and Attitudes about Organ Donation: Awareness and Knowledge Assessment through an Intervention Program
The International Journal of Health, Wellness, and Society, Vol. 12, Núm. 2, pp. 25-35
2021
-
Qué pasa se desaparece o raposo?: os ecosistemas en 4º da ESO
Boletín das ciencias, Año 34, Núm. 93, pp. 25-26
-
Sucedáneo: normas, prácticas y percepción desde una perspectiva cultural
Actas II Congreso internacional sobre patrimonio alimentario y museos. El gusto en el museo 2020 (edUPV, Editorial Universitat Politècnica de València), pp. 203
2020
-
As grandes descoñecidas das crises sanitarias: as zoonoses: pódense previr mediante a educación ?
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 91, pp. 19-20
-
Desenvolver a argumentación a través de cuestións socio-científicas: o cambio climático
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 91, pp. 17-18
2019
-
A evolución biolóxica: Unha proposta para favorecer a argumentación no bacharelato
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 88, pp. 45-46
-
Competencias científicas para el cuidado del medio ambiente
Innovación docente e investigación en Ciencias Sociales, Económicas y Jurídicas (Dykinson), pp. 813-824
-
Que sabemos sobre traballo e enerxía en 1º de Bacharelato?
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 88, pp. 63-64
2018
-
De que me contaxiei?: unha proposta sobre enfermidades de transmisión sexual en secundaria
Boletín das ciencias, Año 31, Núm. 86, pp. 31-32
2017
-
Conejctar a ciencia cos problemas sociais: a tuberculose como contexto
Ensinar na sociedade actual (Andavira), pp. 567-582
-
Proceso de modelización no bacharelato: unha experiencia a partir de modelos moleculares en bioloxía
Boletín das ciencias, Año 30, Núm. 84, pp. 27-28
-
Proxectos de indagación abertos en bacharelato: unha proposta didáctica
Boletín das ciencias, Año 30, Núm. 84, pp. 43-44
2016
-
Concepciones y modelos del profesorado de primaria en formación acerca de la tuberculosis
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 34, Núm. 1, pp. 33-52
-
¿Qué conocimientos movilizan un grupo de futuros docentes para elaborar el modelo de infección por tuberculosis?
Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 13, Núm. 2, pp. 264-278
2015
-
Un estudo de aula acerca do repunte da tuberculose en Europa con profesorado en formación
Boletín das ciencias, Año 28, Núm. 81, pp. 31-33
2014
-
Damos calses no parque?: unha proposta interdisciplinar
Boletín das ciencias, Año 27, Núm. 79, pp. 81-82
-
Introducir temas de educación para la salud en la formación inicial de maestros: la tuberculosis
Uni-pluriversidad, Vol. 14, Núm. 2, pp. 92-100