Publicacións nas que colabora con Diana Lago Vázquez (14)

2019

  1. Programming Strategies in European Public Service Broadcasters

    Communication: Innovation & Quality (Springer Suiza), pp. 57-71

  2. Programming strategies in European public service broadcasters

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer International Publishing), pp. 57-71

2017

  1. Television and Social Networks: An Analysis of the Influence of Live-Tweeting in the Social Audiences

    Recent advances in information systems and technologies (Springer International Publishing AG), pp. 111-120

  2. Television and social networks: An analysis of the influence of live-tweeting in the social audiences

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  3. Uses and Trends of Social Networks by Public Service Media in Europe

    Recent advances in information systems and technologies (Springer International Publishing AG), pp. 101-110

  4. Uses and trends of social networks by public service media in Europe

    Advances in Intelligent Systems and Computing

2016

  1. El consumo millennial de información política en televisión y redes sociales. Análisis de la campaña Elecciones Generales en España 2015

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 71, pp. 1151-1169

  2. Estrategias de transcodificación de los géneros televisivos del prime-time español

    El profesional de la información, Vol. 25, Núm. 3, pp. 413-422

  3. Los Media Labs como motor de Innovación en la Televisión Pública de Europa

    De los medios y la comunicación de las organizaciones a las redes de valor

2015

  1. La innovación como respuesta de Mediaset ante la crisis

    International Journal of Information Systems and Software Engineering for Big Companies: IJISEBC, Vol. 2, Núm. 2, pp. 32-40

  2. La innovación como respuesta de Mediaset ante la crisis

    2015 10th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2015

  3. Las redes sociales como foco de interactividad del ciberperiodismo de pantalla: el uso de Twitter en los informativos de televisión

    Nuevos perfiles y audiencias para una democracia participativa: VII Congreso Internacional de Ciberperiodismo y Web 2.0 : Bilbao, 9 y 10 de noviembre de 2015