Departamento: Departamento de Psiquiatría, Radioloxía, Saúde Pública, Enfermaría e Medicina

Centro singular: Centro de Investigación en Medicina Molecular e Enfermidades Crónicas (CIMUS)

Área: Radioloxía e Medicina Física

Correo el.: xurxo.garcia.otero@usc.es

Doutor pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Therapeutic alternatives for the treatment of ocular inflammatory diseases 2022. Dirixida por Dr. Francisco Javier Otero Espinar, Dr/a. Anxo Fernández Ferreiro, Dr. Pablo Aguiar Fernández, Dr. José Blanco Méndez.

Doutor pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Therapeutic alternatives research for the treatment of ocular inflammatory diseases 2022. Dirixida por Dr. Francisco Javier Otero Espinar, Dr. Pablo Aguiar Fernández, Dr/a. Anxo Fernández Ferreiro, Dr. José Blanco Méndez.