Departamento: Departamento de Electrónica e Computación

Área: Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores

Grupo de investigación: Arquitectura de Computadores

Correo el.: alvaro.ordonez@usc.es

Doutor pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Efficient Registration of Multi and Hyperspectral Remote Sensing Images on GPU 2021. Dirixida por Dra. Dora Blanco Heras, Dr. Francisco Argüello Pedreira.

Son Profesor Axudante Doutor na Universidade de Santiago de Compostela, onde son membro do centro de investigación CiTIUS. Antes de incorporarme á USC, fun investigador posdoutoral Juan da Cierva na Universidade da Coruña. Obtiven o meu doutoramento en Investigación en Tecnoloxías da Información en 2021. A miña liña de investigación enfócase no procesamento de imaxes multi e hiperespectrais de teledetección utilizando solucións de computación de altas prestacións. Especificamente, dedícome ao desenvolvemento de algoritmos de rexistro automático máis precisos mediante a explotación eficiente da información espectral dispoñible nestas imaxes. Investigo en algoritmos paralelos e distribuídos para procesar estas imaxes en tempo real utilizando hardware de propósito xeral como as GPUs, CPUs multinúcleo e clústers.