Fachbereich: Departamento de Electrónica e Computación

Fakultät: Facultade de Administración e Dirección de Empresas

Bereich: Computersprachen und Computersysteme

Email: juandiego.gutierrez@usc.es

Doktor von der Universidad de Extremadura mit der Dissertation Posicionamiento local de precisión mediante reconocimiento con dispositivos móviles de balizas de luz visible codificada 2022. unter der Leitung von Dr. Fernando Javier Álvarez Franco, Dr. Teodoro Aguilera Benítez.

Con máis de vinte anos de experiencia no mundo da informática, Juan Diego Gutiérrez Gallardo é profesor axudante da Universidade de Santiago de Compostela. Recentemente presentou o seu doutoramento en sistemas de posicionamento interior (IPS) baseados en luz LED visible. A súa investigación actual céntrase na aplicación da intelixencia artificial a diferentes campos do coñecemento. A súa formación inclúe programación en diferentes linguaxes, administración de sistemas, deseño de aplicacións, bases de datos e Internet. Escribiu máis de vinte libros de informática e traduciu outros dez do inglés ao castelán. O que comezou sendo unha experiencia divertida a mediados dos noventa converteuse na súa verdadeira paixón. A Juan Diego gústalle a informática pero, sobre todo, aprendendo cousas novas.