Departamento: Departamento de Pedagoxía e Didáctica

Área: Teoría e Historia da Educación

Grupo de investigación: Pedagoxía Social e Educación Ambiental

Correo el.: laura.varela@usc.es

Doutora pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese La Educación Social en las políticas públicas de bienestar programas, experiencias e iniciativas pedagógico-sociales en los servicios sociales comunitarios 2013. Dirixida por Dr. José Antonio Caride Gómez.

Profesora Titular de Universidade. Educadora social e pedagoga. Doutora en Ciencias da Educación, con premio extraordinario, pola Universidade de Santiago de Compostela. Forma parte do grupo de investigación en Pedagoxía Social e Educación Ambiental (SEPA-interea) da USC, recoñecido como Grupo de Referencia Competitiva no Sistema Universitario Galego. As súas liñas de investigación se centran en: políticas públicas de benestar; educación social nos servizos sociais comunitarios; tempos educativos e sociais; pedagoxía do lecer.