Fachbereich: Departamento de Economía Cuantitativa

Fakultät: Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais

Interuniversitäres Forschungszentrum: Centro de Investigación Interuniversitario en Economía e Empresa para a Sociedade (ECOBAS)

Bereich: Quantitative Methoden der Betriebswirtschaftslehre

Forschungsgruppe: Grupo de análise xurídico-económica

Email: xoseanton.rodriguez@usc.es

Doktor von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation La medida de la productividad global análisis desagregado para la minería española durante el período 1974-1991 1995. unter der Leitung von Dr. María del Carmen Guisán Seijas.

Catedrático de Universidade no Departamento de Economía Cuantitativa (Universidade de Santiago de Compostela). Os seus campos principais de investigación céntranse na medición da eficiencia e a produtividade, medición de impactos económicos e sociais, na análise da sustentabilidade (de forma especial nos casos de recursos non renovables), na economía do turismo e na modelización econométrica. Ten publicados artigos relacionados coas súas liñas de investigación en revistas relevantes a nivel mundial como Annals of Tourism Research, Tourism Management, Renewable & Sustainable Energy Reviews, Energy Economics, Tourism Economics, Energy Economics, Applied Economics, PLoS ONE or Resources Policy.