Departamento: Departamento de Farmacoloxía, Farmacia e Tecnoloxía Farmacéutica

Facultad: Facultade de Medicina e Odontoloxía

Área: Farmacoloxía

Grupo de investigación: Bioloxía de membranas e mecanismos de transducción de sinais en farmacoloxía aplicada.

Correo el.: mdelpilar.fernandez@usc.es

Doutora pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Inducción enzimática hepatocitaria producida por medicación anticonvulsivante 1982.

Doutora pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Efectos del alprazolam y del flumazenil sobre la respuesta hormonal hipofisaria en el estrés por inmovilización y en el test de conflicto de Geller-Seifter 1991. Dirixida por Dr/a. Ángel Belmonte Vicente.

Doutora pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Nuevas aportaciones al estudio de la inducción enzimática hepatocitaria por fármacos antiepilépticos 1980. Dirixida por Dr/a. José Carlos Tutor Valcarce.