Fachbereich: Departamento de Fisioloxía

Fakultät: Facultade de Medicina e Odontoloxía

Einzigartiges Zentrum: Centro de Investigación en Medicina Molecular e Enfermidades Crónicas (CIMUS)

Bereich: Physiologie

Forschungsgruppe: Fisioloxía e farmacoloxía das enfermedades crónicas

Email: josea.costoya@usc.es

Persönliche Website: https://cimus.usc.gal/group/molecular-oncology-laboratory

Doktor von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation La Hormona de Crecimiento (GH) como factor de supervivencia celular 1998. unter der Leitung von Dr. Jesús Devesa Múgica, Dr. Víctor M. Arce Vázquez.

José A. Costoya comezou a súa actividade profesional no Sistema Nacional de Saúde ao tempo que realizaba a súa actividade investigadora na Universidade de Santiago de Compostela. Durante os seus estudos de doutoramento, fixo unha estadía na U344 do INSERM, Facultade de Medicina (Universidade de París V). Un ano despois obtivo o doutoramento europeo. En 1999 comezou a súa bolsa posdoutoral no Memorial Sloan-Kettering Cancer Center de Nova York (Estados Unidos) como investigador dentro do Cancer Genetics Program. En 2004, Ramón y Cajal ingresou na USC como investigador. É autor de varios capítulos de libros e artigos científicos, así como de comunicacións en congresos científicos nacionais e internacionais. Tamén é membro de varias sociedades científicas e academias nacionais e internacionais e foi galardoado con varios premios de investigación. Actualmente é Profesor Titular do Departamento de Fisioloxía da Universidade de Santiago de Compostela e investigador principal do Laboratorio de Oncoloxía Molecular (MOL) do CIMUS e do IDIS.