Departamento: Departamento de Xeografía

Facultade: Facultade de Xeografía e Historia

Área: Xeografía Física

Grupo de investigación: Cartografía de solos e paisaxe,físico-química, degradación e recuperación de solos e augas.

Correo el.: a.gomez@usc.es

Web persoal: https://alejandrogomezpazo.com/

Doutor pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Aplicación de novas tecnoloxías no estudo da costa de Galicia dirixidas a unha nova xestión no contexto do cambio global 2022. Dirixida por Dr. Augusto Pérez Alberti, Dr. Xosé Luis Otero Pérez.

As miñas investigacións están ligadas á xeomorfoloxía costeira, centrándose especialmente nas costas rochosas, a teledeteción e os SIX. Actualmente son investigador posdoutoral na Universidade de Santiago de Compostela e o meu proxecto (MSCOASTVAR) trata de mellorar a comprensión sobre a evolución costeira a múltiples escalas baseadas nas novas tecnoloxías. Este proxecto tamén trata de mellorar as medidas destinadas a xestionar os ambientes costeiros.