Departamento: Departamento de Pedagoxía e Didáctica

Grupo de investigación: ESCULCA - Coñecemento e acción educativa

Correo el.: patricia.alonso.ruido@usc.es

Web persoal: https://www.usc.es/esculca/

Doutora pola Universidade de Vigo coa tese Evaluación del fenómeno del sexting y de los riesgos emergentes de la red en adolescentes de la provincia de Ourense 2017. Dirixida por Dr/a. Yolanda Rodríguez Castro, Dr/a. María Lameiras Fernández.

Diplomada en Educación e Licenciada en Psicopedagoxía, é Doutora en Ciencias dá Educación e do Comportamento pola Universidade de Vigo. A súa Tese de Doutoramento obtivo a cualificación de Cum Laude con Mención Internacional e o Premio Extraordinario. Na súa traxectoria docente estivo ligada á Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Vigo e á Facultade de Ciencias Sociais e Humanidades da Universidade Internacional da Rioxa (UNIR). Actualmente, desenvolve o seu labor como docente e investigadora na Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela, vinculada ao Grupo de Investigación ESCULCA [Grupo de Referencia Competitiva do Sistema Galego de I+D+I]. O seu percorrido na esfera investigadora ten xerado multiplicidade de publicacións relevantes (libros, capítulos…), destacando as contribucións publicadas en revistas indexadas en JCR ou SJR. Neste sentido, as súas liñas de investigación prioritarias articúlanse ao redor de: educación e xénero; a pedagoxía feminista; o estudo e a prevención dás múltiples violencias contra as mulleres (online e offline); a sexualidade e a educación sexual; a Educación Social, así como o tratamento pedagóxico do sexting e dos novos fenómenos dixitais.