Secondary students' epistemic performances in argumentation and inquiry practices within the context of food safety

  1. Lucía Casas Quiroga
Dirigida por:
  1. Beatriz Crujeiras Pérez Directora

Universidad de defensa: Universidade de Santiago de Compostela

Fecha de defensa: 17 de marzo de 2023

Tribunal:
  1. Lucy Avraamidou Presidente/a
  2. Blanca Puig Mauriz Secretaria
  3. Beatriz Bravo Torija Vocal
Departamento:
  1. Departamento de Didácticas Aplicadas

Tipo: Tesis

Teseo: 783113 DIALNET

Resumen

O obxectivo principal desta tese é analizar os desempeños do alumnado nas prácticas científicas de indagación (análise de investigacións científicas) e argumentación (avaliación do coñecemento en base a probas) durante a súa participación nunha secuencia de actividades baseada en seguridade alimentaria e emerxencias sanitarias de orixe alimentario. Tamén se analiza o coñecemento epistémico necesario para unha participación axeitada do alumnado en ditas prácticas. Esta investigación sitúase dentro da metodoloxía cualititiva, e mais especificamente no estudo de caso. A estratexia empregada para a análise dos datos obtidos é a análise de discurso, coa conseguinte construción das rúbricas necesarias para dar resposta aos obxectivos de investigación.