Secondary students' epistemic performances in argumentation and inquiry practices within the context of food safety

  1. Lucía Casas Quiroga
unter der Leitung von:
  1. Beatriz Crujeiras Pérez Doktormutter
  2. Elena Fernández Rey Betreuerin

Universität der Verteidigung: Universidade de Santiago de Compostela

Fecha de defensa: 17 von März von 2023

Gericht:
  1. Lucy Avraamidou Präsident/in
  2. Blanca Puig Mauriz Sekretärin
  3. Beatriz Bravo Torija Vocal
Fachbereiche:
  1. Departamento de Didácticas Aplicadas

Art: Dissertation

Zusammenfassung

O obxectivo principal desta tese é analizar os desempeños do alumnado nas prácticas científicas de indagación (análise de investigacións científicas) e argumentación (avaliación do coñecemento en base a probas) durante a súa participación nunha secuencia de actividades baseada en seguridade alimentaria e emerxencias sanitarias de orixe alimentario. Tamén se analiza o coñecemento epistémico necesario para unha participación axeitada do alumnado en ditas prácticas. Esta investigación sitúase dentro da metodoloxía cualititiva, e mais especificamente no estudo de caso. A estratexia empregada para a análise dos datos obtidos é a análise de discurso, coa conseguinte construción das rúbricas necesarias para dar resposta aos obxectivos de investigación.