Ecologies digitals i aprenentatge autodirigitPresentació del monogràfic

  1. Mercedes González Sanmamed 1
  2. María Paz Prendes Espinosa 2
  3. Alba Souto Seijo 3
  1. 1 Universidade da Coruña
    info

    Universidade da Coruña

    La Coruña, España

    ROR https://ror.org/01qckj285

  2. 2 Universidad de Murcia
    info

    Universidad de Murcia

    Murcia, España

    ROR https://ror.org/03p3aeb86

  3. 3 Universidade de Santiago de Compostela
    info

    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

    ROR https://ror.org/030eybx10

Revista:
Educar

ISSN: 0211-819X

Ano de publicación: 2022

Volume: 58

Número: 2

Páxinas: 279-290

Tipo: Artigo

DOI: 10.5565/REV/EDUCAR.1604 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

Outras publicacións en: Educar

Indicadores

Citas recibidas

  • Citas en Scopus: 0 (18-01-2023)
  • Citas en Web of Science: 0 (04-01-2023)

SCImago Journal Rank

(Valores previstos, calculados en base ao último indicador recollido, ano 2.021)
  • Ano 2021
  • Impacto SJR da revista: 0.499
  • Cuartil maior: Q2
  • Área: Education Cuartil: Q2 Posición na área: 505/1381
  • Área: Communication Cuartil: Q2 Posición na área: 129/458
  • Área: Human-Computer Interaction Cuartil: Q3 Posición na área: 67/121

Índice Dialnet de Revistas

(Valores previstos, calculados en base ao último indicador recollido, ano 2.021)
  • Ano 2021
  • Factor de impacto da revista: 1,380
  • Ámbito: EDUCACIÓN Cuartil: C1 Posición no ámbito: 27/228

CIRC

  • Ciencias Sociais: B

Scopus CiteScore

(Valores previstos, calculados en base ao último indicador recollido, ano 2.021)
  • Ano 2021
  • CiteScore da revista: 1.8
  • Área: Communication Percentil: 66
  • Área: Education Percentil: 54
  • Área: Human-Computer Interaction Percentil: 26

Journal Citation Indicator (JCI)

(Valores previstos, calculados en base ao último indicador recollido, ano 2.021)
  • Ano 2021
  • JCI da revista: 0.53
  • Cuartil maior: Q3
  • Área: EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH Cuartil: Q3 Posición na área: 441/743

Referencias bibliográficas

  • BACIGALUPO, M. (2022). Competence frameworks as orienteering tools. RiiTE: Revista Interuniversitaria de Investigación en Tecnología Educativa, 12, 20-33. https://doi.org/10.6018/riite.523261
  • BANDURA, A. (1997). Self-efficacy: The exercise of control. W. H. Freeman.
  • BARKLEY, R. A. (2012). Executive functions: What they are, how they work, and why they evolved. Guilford Press.
  • BOYER, S. L.; EDMONDSON, D. R.; ARTIS, A. B. y FLEMING, D. (2014). Self-Directed Learning: A Tool for Lifelong Learning. Journal of Marketing Education, 36(1), 20-32. https://doi.org/10.1177/0273475313494010
  • EUROPEAN COMMISSION (2019). Key competences for lifelong learning. Publications Office. https://data.europa.eu/doi/10.2766/569540
  • GENG, S.; LAW, K. M. Y. y NIU, B. (2019). Investigating self-directed learning and technology readiness in blending learning environment. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 16(1). https://doi.org/10.1186/s41239-019-0147-0
  • GONZÁLEZ-SANMAMED, M.; MUÑOZ-CARRIL, P. C. y ESTÉVEZ, I. (2021). Ecologías Digitales en tiempos de COVID-19. Publicaciones, 51(3), 7-16. https://revistaseug.ugr.es/index.php/publicaciones/article/view/21874.
  • GONZÁLEZ-SANMAMED, M.; MUÑOZ-CARRIL, P. C. y SANTOS, F. (2019). Key components of learning ecologies: A Delphi assessment. British Journal of Educational Technology, 50(4), 1639-1655. https://doi.org/10.1111/bjet.12805
  • GONZÁLEZ-SANMAMED, M.; SANGRÀ, A.; SOUTO-SEIJO, A. y ESTÉVEZ, I. (2020). Learning ecologies in the digital era: Challenges for higher education. Publicaciones, 50(1), 83-102. https://doi.org/10.30827/publicaciones.v50i1.15671
  • KNOWLES, M. S.; HOLTON, E. F. y SWANSON, R. A. (2005). The adult learner: The definitive classic in adult education and human resource development (6.ª ed.). Elsevier.
  • LI, N.; HUIJSER, H.; XI, Y.; LIMNIOU, M.; ZHANG, X. y KEK, M. (2022). Disrupting the Disruption: A Digital Learning HeXie Ecology Model. Education Sciences, 12(2). https://doi.org/10.3390/educsci12020063
  • PRENDES, M. P. y CERDÁN CARTAGENA, F. (2021). Tecnologías avanzadas para afrontar el reto de la innovación educativa. RIED: Revista Iberoamericana de Educación a Distancia, 24(1), 35-53. https://doi.org/10.5944/ried.24.1.28415
  • PRENDES, M.; MONTIEL RUIZ, F. J. y GONZÁLEZ CALATAYUD, V. (2021). Uso de TIC por parte del profesorado de enseñanza secundaria analizado a partir del modelo de ecologías de aprendizaje: Estudio de caso en la región de Murcia. Publicaciones, 51(3), 109-163. https://doi.org/10.30827/publicaciones.v51i3.18374
  • SANGRÀ, A.; RAFFAGHELLI, J. E.; GONZÁLEZ-SANMAMED, M. y MUÑOZ-CARRIL, P. C. (2021). Desarrollo profesional de maestros de primaria desde la óptica de las ecologías de aprendizaje: Nuevas formas de actualizarse en tiempos inciertos. Publicaciones, 51(3), 21-45. https://doi.org/10.30827/publicaciones.v51i3.20790
  • SANGRÀ, A.; RAFFAGHELLI, J. y GUITERT, M. (2019). Learning ecologies through a lens: Ontological, methodological and applicative issues. A systematic review of the literature. British Journal of Educational Technology, 50(4), 1619-1638. https://doi.org/10.1111/bjet.12795