Diálogos pendentes na crise ecosocialUnha proposta de abordaxe integrando ensinanza e acción rural
- David García Romero 1
- Diego Salido Herba
-
1
Universidade de Santiago de Compostela
info
ISSN: 2695-6276
Ano de publicación: 2022
Número: 7
Páxinas: 54-66
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Mazarelos: revista de Historia e cultura
Referencias bibliográficas
- Alba DÍAZ-GEADA: “Change in common: economic, social and cultural transformations in Rural Galiza during Francoism (1939–1975)”, The Journal of Peasant Studies, 47, 2 (2020), pp. 544-565.
- Alice MCINTYRE: Participatory action research. London: Sage Publications, 2007.
- Antonio M. ALONSO, Edudardo SEVILLA (1998). El discurso etnotecnocrático de la sostenibilidad. Revista del ITESO Renglones, 14(1), pp. 2-26.
- Carlos TAIBO: Colapso: capitalismo terminal, transición ecosocial, ecofascismo. Los Libros de la Catarata, 2020.
- Catherine WALSH: “Interculturalidad y (de) colonialidad: Perspectivas críticas y políticas.” Visão Global, 15(1-2), (2012), pp. 61-74
- Daniel BALINHAS: "Poñendo os pés na terra: Sobre o diálogo entre a historia e a psicoloxía social", Mazarelos: Revista de Historia e Cultura, 2, (2020), pp. 20-28.
- David GARCÍA-ROMERO, José Luis LALUEZA: “Procesos de aprendizaje e identidad en aprendizaje servicio universita- rio: una revisión teórica”, Educación XX1, 22(2), (2019), 45- 68.
- Emilio CARRAL, Marisa DEL RÍO, Elías J. TORRES: ApS e sistema eco-social nunha comunidade rural de montaña. Workshop Aprendizaxe-Servizo e Empregabilidade, 2019.
- Eugene MATUSOV: “Ethic authorial dialogism as a candidate for post postmodernism”, Educational Philosophy and Theory, 50 (14), (2018)., pp. 1467-1468.
- Fernando VALLADARES, Josep PEÑUELAS, Estanislao DE LUIS CALABUIG: “Impactos sobre los ecosistemas terrestres”, Evaluación preliminar de los impactos en España por efecto del cambio climático, 2005, pp. 65-112.
- Fran QUIROGA, Andrea OLMEDO, Lara DOPAZO RUIBAL: A través das marxes, entralazando feminismos, ruralidades e comúns. Bartlebooth, Santiago de Compostela, 2018.
- Fran QUIROGA, Lourenzo F. PRIETO, Xavier SIMÓN: “Repensar a innovación no rural a través das Experiencias Productivas Innovadoras”, Sémata: Ciencias Sociais e Humanidades, 30 (2018)
- Janice MCMILLAN, Suki GOODMAN, Barbara SCH- MID: "Illuminating 'Transaction Spaces' in Higher Educa- tion: University–Community Partnerships and Brokering as 'Boundary Work'", Journal of Higher Education Outreach and Engagement, 20-3 (2016), pp. 8-31.
- Joan CLIFFORD: "Talking about Service-Learning: Pro- duct or Process? Reciprocity or Solidarity?", Journal of Higher Education Outreach and Engagement, 21,2, (2017), pp. 1-13. João M. PARASKEVA: “Justicia contra el epistemicidio. Hacia una breve crítica de la razón occidental moderna”. Con-ciencia social: Segunda Época, 3, (2020), pp. 157-174.
- Jorge RIECHMANN: “Capitalismo verde: no (tampoco como Green New Deal), sino ecosocialismo (descalzo)”, Nuestra bandera: revista de debate político, 244,(2019), pp. 189-199.
- Mariano ACCIARDI: “Femicidio y Epistemicidio: algunas consideraciones desde Abya-Yala”, Iberoamérica Social: Revis- ta-red de estudios sociales, 8,14, (2020), pp. 68-93.
- Susan, J. DEELEY: El Aprendizaje-Servicio en educación superior: Teoría, práctica y perspectiva crítica. Madrid, Narcea Ediciones, 2016.
- Tamara BALBOA, Soledad CASTILLERO, Paula DURÁN: “Entrevista”, Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas, 36 (2019), pp. 26-31.
- Uxi D. IBARLUCEA: “Cuidar la vida en el medio rural.” Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas, 37 (2020), pp. 6-10.
- Valerià PAÜL: "Hopes for the countryside’s future. An analysis of two endogenous development experiences in south-eastern Galicia". Journal of Urban and Regional Analysis, 5, (2013) pp. 169-192.
- Vicente MANZANO-ARRONDO: La universidad com- prometida. Vitoria, Hegoa, 2011
- Yayo HERRERO: “Miradas ecofeministas para transitar a un mundo justo y sostenible”, Revista de economía crítica, 16(2), (2013), pp. 278-307.