Aproximación ontosemiótica de prácticas de aula sobre la medida en educación primaria

  1. I. C. Nogueira 1
  2. T. F. Blanco 2
  3. D. Rodríguez Vivero 2
  4. J.M. Diego-Mantecón 3
  1. 1 Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti
  2. 2 Universidade de Santiago de Compostela
    info
    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

    ROR https://ror.org/030eybx10

    Localización xeográfica da organización Universidade de Santiago de Compostela
  3. 3 Universidad de Cantabria
    info
    Universidad de Cantabria

    Santander, España

    ROR https://ror.org/046ffzj20

    Localización xeográfica da organización Universidad de Cantabria
Libro:
Investigación en Educación Matemática XX
  1. Juan Antonio Macías García (coord.)
  2. Antonio Jiménez Fernández (coord.)
  3. José Luis González Mari (coord.)
  4. María Teresa Sánchez Compaña (coord.)
  5. Pedro Hernández Hernández (coord.)
  6. Catalina Fernández Escalona (coord.)
  7. Francisco José Ruiz Rey (coord.)
  8. Teresa Fernández Blanco (coord.)
  9. Ainhoa Berciano Alcaraz (coord.)

Editorial: Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM

ISBN: 978-84-9747-948-6

Ano de publicación: 2016

Páxinas: 387-396

Congreso: Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática. Simposio (20. 2016. Málaga)

Tipo: Achega congreso