Comunidades virtuais de aprendizaxeun mecanismo para a xestión do coñecemento na Administración pública galega

  1. Baleato, Suso
Revista:
Administración & cidadanía: revista da Escola Galega de Administración Pública

ISSN: 1887-0279 1887-0287

Ano de publicación: 2012

Volume: 7

Número: 1

Páxinas: 113-132

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Administración & cidadanía: revista da Escola Galega de Administración Pública

Resumo

A Administración pública galega amosa, a través do seu histórico proceso de reforma e modernización, unha dinámica de adaptación ao contorno que demostrou ser capaz de introducir os cambios precisos sen comprometer a súa estabilidade institucional. A eficaz xestión desta capacidade resulta vital para garantir o cumprimento do mandato estatutario de autogoberno en contextos de crise política e cambio tecnolóxico como o actual. O artigo explora este fenómeno desde unha perspectiva neoinstitucionalista, aplicando as nocións desenvoltas pola teoría do coñecemento e a aprendizaxe organizacionais. Tras identificar nas comunidades virtuais de aprendizaxe o mecanismo máis apropiado para responder aos cambios do contorno, sinálanse posibles pautas de implementación, identificando na EGAP o organismo máis adecuado para levalas a cabo