Estratexias de comunicación para un goberno de coalición en Galda lexislatura 2005-2009 ao posible cambio político 2016-2020

  1. López López, Paulo Carlos
  2. Puentes Rivera, Iván
Libro:
De los medios y la comunicación de las organizaciones a las redes de valor
  1. Rúas Araújo, José (coord.)
  2. Martínez Fernández, Valentín Alejandro (coord.)
  3. Rodríguez, María Magdalena (coord.)
  4. Puentes Rivera, Iván (coord.)
  5. Yaguache Quichimbo, Jenny (coord.)
  6. Sánchez Amboage, Eva (coord.)

Editorial: Universidad Técnica Particular de Loja ; XESCOM. Red Internacional de Investigación de Gestión de la Comunicación

ISBN: 978-9942-25-054-4

Ano de publicación: 2016

Páxinas: 1174-1193

Congreso: Simposio Internacional sobre Gestión de la Comunicación (2. 2016. ----)

Tipo: Achega congreso

Resumo

A reconfiguración das estruturas partidarias no Estado español e do propio sistema político galego logo do estoupido da crise económica, está a provocar non só modificacións a nivel da arquitectura institucional, tamén nas políticas de comunicación derivadas da configuración de gobernos de carácter coalicional. Neste sentido, para emitir unha comunicación coherente, crible e unívoca, cómpre unha descompartimentación na propia información, na elaboración da mensaxe estratéxica e un mando único no ámbito político, reservando unha porcentaxe dos postos de responsabilidade para cargos escollidos por consenso das forzas integrantes da coalición, cun perfil independente e cun rol transversal dentro do Goberno, actuando ás veces de voceiros e sendo os encargados de desenvolver unha estratexia acordada previamente no ámbito da comunicación política. Este traballo utiliza o método indutivo mediante o estudio de caso -para empregar en perspectiva comparada-, analizando o goberno de coalición de PSdeG-PSOE e BNG (2005-2009) dende un punto de vista fenomenolóxico, político, administrativo e comunicativo e coa pretensión de establecer recomendacións xerais para a Xunta de Galicia.