La dilución de la marca en la Unión Europea y en los Estados Unidos de América

  1. Cernadas-Lázare, Marta
Dirixida por:
  1. Manuel Areán Lalín Co-director
  2. Rafael García Pérez Co-director

Universidade de defensa: Universidade da Coruña

Fecha de defensa: 18 de xaneiro de 2019

Tribunal:
  1. José Antonio Gómez Segade Presidente
  2. María Miguel Carvalho Secretario/a
  3. Anxo Tato Plaza Vogal

Tipo: Tese

Teseo: 579220 DIALNET lock_openRUC editor

Resumo

A teoría da dilución nace para protexer ás marcas que ostentan certo grao de coñecemento fronte ao uso dunha marca idéntica ou similar con relación a produtos ou servizos diferentes. Esta protección xurdiu nos anos 20 como unha resposta xurisprudencial á lagoa existente nas leis de marcas. Desde a súa orixe ata a actualidade, esta protección reforzada sufriu unha profunda evolución que provocou que se trate dunha das figuras máis controvertidas do Dereito de marcas. Este traballo ten por obxecto o estudo da problemática que existe ao redor da dilución da marca. Con tal fin, realizouse un estudo de dereito comparado entre a Unión Europea e os Estados Unidos de América, o cal aborda algunhas das cuestións máis controvertidas da protección fronte ao prexuízo do carácter distintivo da marca de renombre ou famosa. Deste xeito, analízanse o concepto de marca de renombre ou famosa, os requisitos que han de cumprirse para acceder á protección reforzada e a protección en sí, a súa regulación e aplicación polos tribunais, así como o súa fundamentación.