Programas de conciliación nos tempos cotiáns da infancia en Galicia

  1. Laura Varela-Crespo 1
  2. M. Esther Martínez-Figueira 2
  3. Héctor M. Pose Porto 3
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela, España
  2. 2 Universidade de Vigo, España
  3. 3 Universidade da Coruña, España
Journal:
Revista de estudios e investigación en psicología y educación

ISSN: 2386-7418

Year of publication: 2015

Issue Title: XIII Congreso Internacional G-P de Psicopedagogía. Área 5: FAMILIA, ESCUELA Y COMUNIDAD

Issue: 5

Pages: 117-121

Type: Article

DOI: 10.17979/REIPE.2015.0.05.439 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openOpen access editor

More publications in: Revista de estudios e investigación en psicología y educación

Abstract

O traballo que se presenta forma parte do proxecto de investigación denominado “A conciliación nos tempos cotián da infancia en Galicia: problemáticas específicas e alternativas pedagóxico-sociais e prácticas de lecer nas escolas, familias e comunidades (CONCILIA_ D@S)”, financiado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria na convocatoria de Emerxentes (2014- PG004). A análise toma como referencia os programas de conciliación que ofrecen os concellos das sete cidades galegas durante as vacacións escolares do ano 2015. Neste marco, sinálanse os aspectos converxentes das iniciativas presentadas, o seu influxo no benestar e no lecer infantil e algunhas recomendacións referidas á coeducación.

Bibliographic References

  • Alcañiz, M. (2015). Género con clase: la conciliación desigual de la vida laboral y familiar. RES, 23, 29-55.
  • Borràs, V., Torns, T. e Moreno, S. (2007). Las políticas de conciliación: políticas laborales versus políticas de tiempo. Papers, 83, 83-96.
  • Caballo, M.B., Gradaílle, R. e Merelas, T. (2011). Servicios socioeducativos y corresponsabilidad en la conciliación de los tiempos familiares: situación de la infancia en la Galicia urbana. Pedagogía Social. Revista interuniversitaria, 20, 179-202.
  • Cuenca, M. (1999). Ocio y formación. Hacia la equiparación de oportunidades mediante la educación del ocio. Bilbao: Universidad de Deusto.
  • Diz, I. e Lois, M. (2013). As políticas de igualdade de xénero en tempos de crise. O caso galego. En E. Aguayo, A.J. López Díaz e A. González Penín (eds.). I Xornada Universitaria galega en xénero: Roles de xénero en tempos de crise (pp. 31-42). Santiago de Compostela: Servizo de Publicacións e intercambio científico, Universidade de Santiago de Compostela.
  • FAPAC e Fundació Catalana de l´Esplai (2002). Eduquem més allá de l´horari lectiu. Barcelona: Diputació de Barcelona.
  • Fraguela, R., Lorenzo, J.J. e Varela Garrote, L. (2011). Escuela, familias y ocio en la conciliación de los tiempos cotidianos de la infancia. Revista de Investigación Educativa, 29 (2), 429-446.
  • Fraguela, R., Pose, H.M. e Varela Garrote, L. (2011). Nuevos tiempos para la acción socioeducativa municipal: deporte, educación y cultura. Educación Social. Revista de intervención socioeducativa, 47, 63-73.
  • Morán, M. C. e Varela Crespo, L. (2011). Percepciones del profesorado de Educación Primaria sobre la conciliación de los tiempos escolares y familiares. En XII Congreso internacional de Teoría de la Educación, Barcelona. 20-22/10/2011. [Editada en CD-ROM].
  • Rodríguez Galdo, M. X. (dir.) (2009). Familia, coidados e traballo non remunerado. O uso do tempo dos fogares de Galicia. Santiago de Compostela: Consellería de Traballo, Xunta de Galicia