Internet ao servizo da promoción e da difusión exterior do audiovisual galego

  1. Silvia López Ben
  2. Fernando Redondo Neira
Revista:
Estudos de comunicación

ISSN: 1885-6632

Ano de publicación: 2005

Título do exemplar: A formación audiovisual en galicia

Número: 3-4

Páxinas: 79-90

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Estudos de comunicación

Resumo

Todos os estudos que se fixeron sobre o sector audiovisual en Galicia acusan a necesidade de impulsar, dalgún xeito, a distribución fóra do noso mercado dos produtos audiovisuais galegos. Hai un marcador que é definitorio neste sentido: tan só un 18% dos produtos audiovisuais galegos son dobrados ou subtitulados a outras linguas. Despois dunha análise en profundidade das características internas deste sector, chegamos á conclusión de que unha posible solución a este mal endémico que afecta ao audiovisual galego dende o seu nacemento pasaría polo aproveitamento das novas utilidades que ofrecen Internet e as Novas Tecnoloxías da Información e das Comunicacións. Así ben, neste artigo analizamos as posibilidades e vantaxes que a creación dunha rede electrónica para a promoción e para o intercambio de produtos audiovisuais galegos ofertaría ás empresas produtoras, distribuidoras e tecnolóxicas, co obxectivo de potenciar a saída ao mercado exterior da nosa produción audiovisual.