Construíndo a perspectiva dun Instituto de Investigación Educativa para Galicia

  1. Santos Rego, Miguel A. 1
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela
    info

    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

    ROR https://ror.org/030eybx10

Revista:
Innovación educativa

ISSN: 1130-8656

Ano de publicación: 2015

Título do exemplar: Os Institutos de Ciencias da Educación

Número: 25

Páxinas: 87-93

Tipo: Artigo

DOI: 10.15304/IE.25.2890 DIALNET GOOGLE SCHOLAR

Outras publicacións en: Innovación educativa

Resumo

Neste artigo trazamos a perspectiva de construción dun Instituto de Investigación Educativa en e para Galicia, tendo en conta, non só pero tamén, a evolución e actual situación do Instituto de Ciencias da Educación (ICE) da Universidade de Santiago de Compostela. Trátase dun proxecto inclusivo, que ben se podería artellar entre as tres universidades do país. O obxectivo non sería outro que ofrecer un axeitado soporte ás políticas centradas na mellora da calidade de procesos e resultados educativos, incentivando sinerxias colaborativas arredor de ideas e programas. Rematamos dando conta das vantaxes que tería para a Comunidade Autónoma a existencia dun Instituto co enfoque e as características apuntadas.DOI: http://dx.doi.org/10.15304/ie.25.2890  

Referencias bibliográficas

  • Blanco Lorente, F. (2009). Los ICE: cuarenta años de contribución a la formación y el perfeccionamiento del profesorado (1969-2009). Iber. Didáctica de las Ciencias Sociales, Geografía e Historia, 61, 10-23.
  • Camacho Pérez, S. (1986). Una etapa crítica en la vida de los ICEs (1979-80). Revista Española de Pedagogía, 171, 117-129.
  • Escudero Escorza, T., y Fernández Uría, E. (1975). la formación inicial del profesorado en los Institutos de Ciencias de la Educación. Revista de Educación, 241, 119-129.
  • Escudero Escorza, T., y Fernández Uría, E. (1976). la investigación en los Institutos de Ciencias de la Educación. Revista Española de Pedagogía, 133, 339-352.
  • García Gómez, S. (1998). Dos hitos en la historia reciente de la formación permanente del profesorado en España: la creación de los Institutos de Ciencias de la Educación y la configuración de los movimientos de Renovación Pedagógica. Revista de Educación, 317, 145-156.
  • García Suárez, J. A. (1988). La formación del profesorado ante la reforma de la enseñanza. Plan de formación. Barcelona: P.P.U.
  • Llorent Bedmar, V. (2012) The institutes of education sciences, ICEs, and teacher training: a path of reform. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 46, 3112-3118.
  • Santos Rego, m. A., y lorenzo moledo, m. (2015). la formación del profesorado de educación secundaria: pensando en la reconstrucción del proyecto universitario. Revista Española de Pedagogía, 261, 263-281.