A atención pública á poboación inmigranteo sector da educación
ISSN: 1887-0279, 1887-0287
Ano de publicación: 2008
Volume: 3
Número: 1
Páxinas: 165-185
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Administración & cidadanía: revista da Escola Galega de Administración Pública
Resumo
O auxe da inmigración en España, e tamén en Galicia, afecta de maneira notoria ás políticas públicas e aos sectores máis conspicuos do seu desenvolvemento social. Este traballo analiza algunhas importantes repercusións da inmigración no sector da educación co propósito de axudar a entender as coordenadas dun desafío que vai alén das aulas e que afecta ao equilibrio entre equidade e calidade. Defendemos que a atención educativa á inmigración haina que conectar co coidado de prácticas interculturais nas escolas, o cal leva cambios en dimensións e variables asociadas ao tempo, espazo, poboacións específicas e proxectos curriculares. Identificamos catro núcleos preferentes para a optimización da praxe educativa: formación do profesorado, aprendizaxe cooperativa, participación das familias e desenvolvemento de competencias interculturais para todos desde o mesmo sistema educativo