A identificación do superdotado a través dos seus estilos de aprendizaxeresultados dun estudo

  1. Sánchez, Teresa
  2. Pomar Tojo, Carmen María
  3. Díaz Fernández, Olga
Revista:
Quinesia: Revista de educación especial

ISSN: 0212-5943

Ano de publicación: 2005

Número: 35

Páxinas: 37-58

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Quinesia: Revista de educación especial

Resumo

O proceso de identificación dos suxeitos superdotados e de altas capacidades veuse definindo en función do modelo de superdotación mantido. Na actualidade mantense a necesidade e significatividade dun proceso amplo no que se inclúan valoracións da capacidade creativa, parciais avaliacións das capacidades cognitivas e metacognitivas e informacións referidas aos contextos familiar e escolar e á relación do suxeito con estes contextos. No traballo que presentamos chegamos á conclusión de que o estilo de aprendizaxe pode ser considerado como unha nova variable que debe ser incluída no proceso de identificación dos superdotados.