Facultad de Formación del Profesorado
Facultad
Universitat de València
Valencia, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat de València (9)
2024
-
La formación permanente del profesorado de educación infantil
Infancia y transformación digital de la educación: miradas diversas (Dykinson), pp. 65-82
-
The impact of the COVID-19 pandemic on nursing home professionals: results of the RESICOVID project
Psicologia: Reflexao e Critica, Vol. 37, Núm. 1
2023
-
Fragilidad cognitiva reversible y potencialmente reversible en tres regiones ibéricas: Galicia, Valencia y Oporto.
Actas del XI Congreso Internacional de Psicología y Educación: Bienestar psicológico y digitalización : el gran reto de la psicología hoy.
-
Psychological and functional impacts associated with restrictions in long-term care facilities (LTCF) due to the COVID-19 pandemic: A multicentre study
Aging and Mental Health, Vol. 27, Núm. 8, pp. 1544-1551
2022
-
Dual-task performance in old adults: cognitive, functional, psychosocial and socio-demographic variables
Aging Clinical and Experimental Research, Vol. 34, Núm. 4, pp. 827-835
-
The worst year of my life. Emotional exhaustion and burnout due to COVID-19 in nursing home professionals. RESICOVID study
Revista Espanola de Geriatria y Gerontologia, Vol. 57, Núm. 4, pp. 224-229
2021
-
Impact of the COVID-19 lockdown on a long-term care facility: The role of social contact
Brain Sciences, Vol. 11, Núm. 8
-
Normative scores for the Timed Up & Go in a Spanish sample of community-dweller adults with preserved functionality
Atencion Primaria, Vol. 53, Núm. 7
2020
-
Prevalence of cognitive frailty, do psychosocial-related factors matter?
Brain Sciences, Vol. 10, Núm. 12, pp. 1-9