Facultad
Facultade de Ciencias da Educación
Publicacións (9) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2021
-
Conclusion: tasks for teachers and parents
Handbook of Homework: Theoretical Principles and Practical Applications
-
Historiografia da educaçâo. Abordagens teóricas e metodológicas: Belo Horizonte: Fino Trazo, 295 pp. ISBN: 9788580544091
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Vol. 25, pp. 369-373
-
Introduction Research challenges regarding trainee geography and history teachers
Handbook of Research on Teacher Education in History and Geography
-
Luri Medrano, G. (2020). La escuela no es un parque de atracciones. Barcelona: Ariel, 410 pp.
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 73, Núm. 1, pp. 182-184
-
Maria Montessori et Célestin Freinet. Voix et voies pour notre école: París: ESF, 216 pp. ISBN: 978-2-7101- 4261-4
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Vol. 25, pp. 374-383
-
Now it is time to teach to schoolteachers: The long road to the Schoolteacher BLS Teaching Curriculum
Resuscitation
-
PREFACE
Handbook of Homework: Theoretical Principles and Practical Applications
-
SANTOS REGO, M. A., LORENZO MOLEDO, M. y MELLA NUNEZ, I. (2020). El aprendizaje-servicio y la educación universitaria. Hacer personas competentes. Barcelona: Octaedro, 193 paginas, ISBN 978-84-18615-00-9
Contextos educativos: Revista de educación, Núm. 28, pp. 317-318
-
Santos Rego, M. A., Lorenzo, M. y Mella, I. (2020). El aprendizaje-servicio y la educación universitaria. Hacer personas competentes. Barcelona, Octaedro, 193 pp.
ESE: Estudios sobre educación., Núm. 41