Publicacións (9) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2021

  1. Conclusion: tasks for teachers and parents

    Handbook of Homework: Theoretical Principles and Practical Applications

  2. Historiografia da educaçâo. Abordagens teóricas e metodológicas: Belo Horizonte: Fino Trazo, 295 pp. ISBN: 9788580544091

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Vol. 25, pp. 369-373

  3. Introduction Research challenges regarding trainee geography and history teachers

    Handbook of Research on Teacher Education in History and Geography

  4. Luri Medrano, G. (2020). La escuela no es un parque de atracciones. Barcelona: Ariel, 410 pp.

    Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 73, Núm. 1, pp. 182-184

  5. Maria Montessori et Célestin Freinet. Voix et voies pour notre école: París: ESF, 216 pp. ISBN: 978-2-7101- 4261-4

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Vol. 25, pp. 374-383

  6. Now it is time to teach to schoolteachers: The long road to the Schoolteacher BLS Teaching Curriculum

    Resuscitation

  7. PREFACE

    Handbook of Homework: Theoretical Principles and Practical Applications

  8. SANTOS REGO, M. A., LORENZO MOLEDO, M. y MELLA NUNEZ, I. (2020). El aprendizaje-servicio y la educación universitaria. Hacer personas competentes. Barcelona: Octaedro, 193 paginas, ISBN 978-84-18615-00-9

    Contextos educativos: Revista de educación, Núm. 28, pp. 317-318

  9. Santos Rego, M. A., Lorenzo, M. y Mella, I. (2020). El aprendizaje-servicio y la educación universitaria. Hacer personas competentes. Barcelona, Octaedro, 193 pp.

    ESE: Estudios sobre educación., Núm. 41