Fakultät
Facultade de Ciencias da Educación
Buchkapitel (56) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2024
-
" As feridas no ar ": Algunhas reflexións sobre a obra de Luísa Villalta
Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 9-21
-
A Educación Secundaria en Galicia: mudanzas e desafíos na sociedade líquida
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 177-189
-
A Formación Profesional galega: especifidades dun ensino aplicado
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 191-206
-
A ditadura de Salazar nas salas de aula do 2.º Ciclo do Ensino Básico, em Portugal. Atitudes e narrativas dos professores
Aprender historia en el siglo XXI. Competencias para la conciencia y el pensamiento histórico (Octaedro), pp. 737-748
-
A ditadura de Salazar nas salas de aula do 2.º Ciclo do Ensino Básico, em Portugal: atitudes e narrativas dos professores
Mirando al futuro: educación histórica y valores cívicos (Octaedro), pp. 212-223
-
A educación dixital en Galicia: estado da cuestión e propostas de mellora
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 371-388
-
A educación emocional e o seu sentido pedagóxico: pasado e devir en Galicia
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 451-464
-
A educación social en Galicia: antecedentes, orixe e desenvolvemento académico-profesional
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 249-266
-
A investigación en didáctica das ciencias experimentais e a súa transferencia á sociedade galega
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 465-478
-
A lingua e a literatura na educación galega: panorámica de pasado a futuro
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 479-492
-
A metamorfose dos materiais didácticos en Galicia: achegas dende a investigación
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 351-369
-
A pesar de que lle chaman Silencio: a narrativa de Luísa Villalta
Un ruído provocador(r): Voces arredor de Luísa Villalta (Laiovento), pp. 97-110
-
A xestión educativa da diversidade cultural en Galicia: no camiño da interculturalidade
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 301-318
-
Administración local e desenvolvemento sociocomunitario: os territorios como desexables ecosistemas educativos
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 281-297
-
Aprendendo do Seminario de Estudos Galegos: estudar as prácticas sociais nas aulas
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 13-18
-
Aprendizaje-servicio y sabiduría práctica en el futuro de la universidad: Consideraciones de valor formativo
Pedagogía y educación, en perspectiva mesoaxiológica: cuestiones actuales (REDIPE, Red Iberoamericana de Pedagogía), pp. 393-408
-
As ensinanzas artísticas en Galicia: creando desde a especialización
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 207-221
-
Cine, emociones, agentes educadores e intervención pedagógica
Pedagogía y educación, en perspectiva mesoaxiológica: cuestiones actuales (REDIPE, Red Iberoamericana de Pedagogía), pp. 457-510
-
De educar para el cambio a educar para la emergencia climática: prioridades educativas en tiempos de crisis
Justicia ambiental y climática: visiones interdisciplinares desde los derechos humanos (Universidad de Salamanca), pp. 359-369
-
Dealing with L2 learners' experiences from a corpus-assisted perspective: Emotions in narratives of future primary and pre-primary education teachers
A Multidisciplinary Approach to Applied Linguistics and Education: Building Knowledge in Foreign Language Teaching, Translation, Critical Discourse Analysis and Posthumanism (Peter Lang AG), pp. 35-59