Capítulos de libro (85) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2017

  1. A controversia sobre o lobo como contexto sociocientífico na aula

    Ensinar na sociedade actual (Andavira), pp. 219-234

  2. A formaçao do jovem por meio dos cursos técnicos integrados ao ensino médio no Instituto Federal de Goiás

    Ser jovem, ser trabalhador: incertezas, desafíos, respostas : a importância da educação, da formação e do emprego dos jovens na construção dos projetos pessoais e no desenvolvimento social e humano (Instituto do Emprego e Formação Profissional. Delegaçao Regional do Norte), pp. 87-93

  3. A pegada de Auschwitz na familia Spiegelman. As mulleres de "Maus", de Art Spiegelman

    Guerras mundiais na literatura infantil e xuvenil galega: roles femininos (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 189-205

  4. A realidade do traballo colaborativo entre o profesorado de eduación primaria: un estudo de caso nun colexio da cidade de Lugo

    Ensinar na sociedade actual (Andavira), pp. 615-624

  5. A relación coa empresa do alumnado de formación profesional: A formación en centros de traballo

    Ser jovem, ser trabalhador: incertezas, desafíos, respostas : a importância da educação, da formação e do emprego dos jovens na construção dos projetos pessoais e no desenvolvimento social e humano (Instituto do Emprego e Formação Profissional. Delegaçao Regional do Norte), pp. 127-132

  6. A xuventude, protagonista do seu proceso de incorporación ao mundo do traballo: Análise de proxectos europeos

    Ser jovem, ser trabalhador: incertezas, desafíos, respostas : a importância da educação, da formação e do emprego dos jovens na construção dos projetos pessoais e no desenvolvimento social e humano (Instituto do Emprego e Formação Profissional. Delegaçao Regional do Norte), pp. 345-351

  7. Adquisición de competencias transversales por los estudiantes de grado de la facultad de ciencias de la educación

    Ser jovem, ser trabalhador: incertezas, desafíos, respostas : a importância da educação, da formação e do emprego dos jovens na construção dos projetos pessoais e no desenvolvimento social e humano (Instituto do Emprego e Formação Profissional. Delegaçao Regional do Norte), pp. 181-188

  8. Animación sociocultural y participación ciudadana: estudio de caso: Santiago de Compostela

    Ensinar na sociedade actual (Andavira), pp. 235-250

  9. Aprendizaje-Servicio y nueva universidad: una perspectiva de investigación educativa

    Investigando la mejora de la enseñanza universitaria a través del aprendizaje-servicio (Universidad de Granada), pp. 575-580

  10. Aproximación ás concepcións sobre Europa e a Unión Europea en educación secudaria: un estudo de caso con alumnado de Vilagarcía de Arousa

    Ensinar na sociedade actual (Andavira), pp. 77-88

  11. Apuntes sobre las relaciones entre el arte y los conflictos bélicos

    Educación literaria y artística: conflictos sociales y bélicos (Graó), pp. 71-83

  12. Arts-education relationship as a field of education: We must educate with the arts

    Art and Design Education: Perspectives, Challenges and Opportunities (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 1-54

  13. As TIC ao servizo da escola e dos concellos: aportacións da realidade aumentada

    Ensinar na sociedade actual (Andavira), pp. 273-290

  14. Capital cultural y rendimiento académico: participación del alumnado en la configuración de la jerarquía escolar

    Ser jovem, ser trabalhador: incertezas, desafíos, respostas : a importância da educação, da formação e do emprego dos jovens na construção dos projetos pessoais e no desenvolvimento social e humano (Instituto do Emprego e Formação Profissional. Delegaçao Regional do Norte), pp. 225-231

  15. Capítulo 1. Educación Artística común, específica y especializada: sustantivación y adjetivación de la relación Artes-Educación

    Música, Investigación y Formación: Búsqueda de convergencia en la educación (REDIPE, Red Iberoamericana de Pedagogía. Capítulo Estados Unidos), pp. 1-94

  16. Carlos Casares: un clásico contemporáneo da LIX galega

    Carlos Casares: homenaxe : de amicitia (Centro Ramón Piñeiro para a Investigación en Humanidades), pp. 391-406

  17. Cidade e patrimonio: as posibilidades educativas da saída de observación dirixida en Santiago de Compostela

    Ensinar na sociedade actual (Andavira), pp. 291-305

  18. Ciencia en ruta: relaciones CTS en la educación no formal

    Ensinar na sociedade actual (Andavira), pp. 109-117

  19. Comunidades resilientes ante el cambio climático. Conexión entre la educación ambiental y el movimiento en transición

    Educación, salud y TIC en contextos multiculturales: nuevos espacios de intervención (Universidad de Almería), pp. 809-821

  20. Concepociones del profesorado de educación primaria sobre las salidas escolares: un estudio de caso con maestras de la ciudad de Santiago de Compostela

    Ensinar na sociedade actual (Andavira), pp. 547-557