Publicacións (113) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2012

  1. "A antiga conca de As Pontes": contexto para aprender estratigrafía

    Boletín das ciencias, Año 25, Núm. 76, pp. 43-44

  2. 'Should We Kill the Grey Squirrels?' A Study Exploring Students' Justifications and Decision-Making

    International Journal of Science Education, Vol. 34, Núm. 3, pp. 401-428

  3. A construçom da identidade galega polo galeguismo institucional (izado): do tardofranquismo para o século XXI

    Novas achegas ao estudo da cultura galega II [Recurso electrónico]: enfoques socio-históricos e lingüístico-literarios (Servizo de Publicacións), pp. 253-266

  4. A narrativa xuvenil a debate: (2000-2011)

    Edicións Xerais de Galicia

  5. Análisis de los patrones motores durante el juego en minibásquet

    Revista Movimiento Humano, Núm. 4, pp. 37-45

  6. Análisis del concepto número en los libros del 2º ciclo de educación infantil durante la ley orgánica de ordenación general del sistema educativo (LOGSE)

    Epsilon: Revista de la Sociedad Andaluza de Educación Matemática "Thales", Núm. 80, pp. 23-36

  7. Aplicación de una propuesta de enseñanza sobre el tema "Disoluciones" en la escuela secundaria. Un estudio de caso

    Educación química, Vol. 23, Núm. 2, pp. 212-221

  8. Aprender y argumentar España: la visión de la identidad española entre el alumnado al finalizar el bachillerato

    Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, Núm. 26, pp. 95-120

  9. Argumentación en el aula: dos unidades didácticas

    Danú

  10. Argumentación sobre a xestión de residuos nun centro que carece de recollida selectiva

    Boletín das ciencias, Año 25, Núm. 76, pp. 161-162

  11. Argumentation in science education research: Perspectives from Europe

    Science Education Research and Practice in Europe: Retrosspective and Prospecctive (Sense Publishers), pp. 253-289

  12. Argumentation, evidence evaluation and critical thinking

    Second International Handbook of Science Education (Springer Netherlands), pp. 1001-1015

  13. Argumentative Skills in the Design of Webquests in Environmental Education for Secondary Students

    The International Journal of Learning: Annual Review, Vol. 18, Núm. 3, pp. 63-72

  14. Arquitectura, ciudad e ideología. La recuperación de señas de identidad por Francisco Pons-Sorolla

    XVII Congreso Nacional de Historia del Arte

  15. As TICs na formación profesional: un paso máis cara a profesionalización no ámbito do sector agroforestal

    Boletín das ciencias, Año 25, Núm. 76, pp. 187-189

  16. As comunidades de montes: unha oportunidade de implicar aos estudantes na xestión ambiental

    Boletín das ciencias, Año 25, Núm. 76, pp. 67-69

  17. As desigualdades xeográficas da crise actual na Unión Europea: Unha análise rexional

    Respuestas de la Geografía Ibérica a la crisis actual: XIII Coloquio Ibérico de Geografía: Santiago de Compostela: 24 – 27 de octubre 2012

  18. As imaxes femininas na narrativa infantil e xuvenil galega: dos roles tradicionais á novela feminista (1975-1985)

    Madrygal: Revista de estudios gallegos, Núm. 15, pp. 107-117

  19. Bases y principios de actuación en la formación musical del profesorado de Educación Primaria

    La docencia universitaria en el contexto educativo actual: retos y perspectivas de la docencia universitaria (Educación Editora), pp. 377-381

  20. Belén López Meirama (ed.) (2011): "Estudios sobre disponibilidad léxica en el español de Galicia". Santiago de Compostela: Universidade de Santiago de Compostela, Lalia, Series Maior, nº 24, 265 pp.

    Verba: Anuario galego de filoloxia, Núm. 39, pp. 363-366