Publicacións (131) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2021

  1. 7. La audiencia en televisión

    Los estudios de la audiencia: De la tradición a la innovación (Gedisa), pp. 177-198

  2. A centrifugadora

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 290, pp. 3

  3. A cruzada enmascarada

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 284, pp. 3

  4. A decade of research on hyperlocal media: An international approach to a new media model

    Online Journal of Communication and Media Technologies, Vol. 11, Núm. 3

  5. A un xornalista de caste

    Arturo Maneiro, periodista: visto por sus colegas (Asociación de Periodistas de Galicia), pp. 93-94

  6. A utopía vermella de Otelo Saraiva de Carvalho

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 292, pp. 34-37

  7. Afganistán, hora cero

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 292, pp. 3

  8. Alfonso Zarauza, director de cine: "a que non apareceu Ons, non apareceu o filme "

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 284, pp. 70-74

  9. Anómalo desleixo

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 291, pp. 3

  10. As marcas do procesual nos límites da experimentación do Novo Cinema Galego

    Para unha historia do cinema en lingua galega: [4] Lume na periferia (Galaxia), pp. 63-88

  11. Audiencia social y transformación del discurso televisivo a través de memes: Estudio de caso la Isla de las Tentaciones

    Cultura participativa, fandom y narrativas emergentes en redes sociales (Dykinson), pp. 406-427

  12. Audiencias activas, nuevas narrativas y estrategias de distribución en medios nativos digitales

    Transformación digital : desafíos y expectativas para el periodismo: Libro de resúmenes. XXVII Congreso Internacional de la Sociedad Española de Periodística (Universidad de Sevilla), pp. 191-193

  13. Audiovisual e cultura canónica

    A identidade galega no mundo da globalización: sociedade, lingua e cultura

  14. Automation in communication and marketing

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI

  15. Barriers and opportunities for cinema distribution in European minority languages. The case of O que arde in the Digital Single Market

    Language and Communication, Vol. 76, pp. 154-162

  16. Bilogía fílmica machadiana: La sombra de Caín sobre la ¡hermosa tierra de España!

    Signa: Revista de la Asociación Española de Semiótica, Núm. 30, pp. 473-499

  17. Chapter 10. Public service media interventions: Risk and the market

    The values of public service media in the Internet society (Palgrave Macmillan Suiza), pp. 173-191

  18. Chapter 3. Public service media in the age of platformization of culture and society

    The values of public service media in the Internet society (Palgrave Macmillan Suiza), pp. 45-58

  19. Chapter 8. The gobernance of public service media for the Internet Society

    The values of public service media in the Internet society (Palgrave Macmillan Suiza), pp. 129-154

  20. Chapter I. Introduction: The values of public service media in the Internet Society

    The values of public service media in the Internet society (Palgrave Macmillan Suiza), pp. 3-20