Fachbereich: Departamento de Química Orgánica

Fakultät: Facultade de Bioloxía

Einzigartiges Zentrum: Centro de Investigación en Química Biolóxica e Materiais Moleculares (CIQUS)

Bereich: Organische Chemie

Forschungsgruppe: Inhibidores Enzimáticos e Ferramentas Químicas en Bioloxía

Email: eugenio.vazquez@usc.es

Persönliche Website: http://www.chembiousc.gal

Doktor von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Síntesis de péptidos para el reconocimiento de secuencias específicas del ADN 2001. unter der Leitung von Dr. José Luis Mascareñas Cid, Dr. Luis Castedo Expósito.

Licencieime en Química pola Universidade de Santiago de Compostela en 1996 (3 er Premio Nacional), e traballei no meu doutoramento desde 1996 ata 2001 baixo a supervisión do Prof. José Luis Mascareñas desenvolvendo novos péptidos de unión ao ADN. En 2001 recibín a bolsa Postdoutoral do Human Frontier Science Program e incorporeime ao grupo da profesora Barbara Imperiali no Instituto Tecnolóxico de Massachusetts, onde traballei durante tres anos, de 2001 a 2004, no desenvolvemento de compostos fotoactivables e sondas fluorescentes como ferramentas para comprender as complexas vías de fosforilación implicadas na motilidad celular. Regresei a Santiago cun contrato Ramón e Cajal en 2004 e fun habilitado en 2007. Desde 2010 gozo dunha praza de Profesor Asociado no Departamento de Química Orgánica, e en 2011 pasei a formar parte do Centro de Investigación en Química Biolóxica e Materiais Moleculares (CiQUS). Fun Habilitado para Catedrático en 2020.