Fachbereich: Departamento de Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas

Fakultät: Facultade de Medicina e Odontoloxía

Institut: Instituto de Materiais

Bereich: Stomatologie

Forschungsgruppe: Grupo de Investigación en Patoloxía Oral Médico Cirúrxica, Xerodontoloxía, Biomateriais e Innovación Tecnolóxica.

Email: mario.perez@usc.es

Doktor von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Determinación de ATP6V1C1 en muestras de citología exfoliativa de la cavidad oral implicación en el diagnóstico del carcinoma oral de células escamosas. Un estudio preliminar 2010. unter der Leitung von Dr. Abel García García, Dr. Francisco Barros Angueira, Dr. José Manuel Gándara Rey.

Doktor von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Estudio volumétrico del seno maxilar mediante cbct. Papel de la nestina en el pronóstico de las lesiones de cabeza y cuello 2021. unter der Leitung von Dr. Juan Suárez Quintanilla, Dr. José Manuel Suárez Peñaranda.

Son licenciado en Odontoloxía pola Universidade de Santiago de Compostela (2003) e doutor en Odontoloxía pola mesma desde 2010 coa cualificación de Destacado Cum Laude e Premio Extraordinario de Doutoramento. A miña posición actual é profesora axudante de medicina oral na USC, acreditada como profesora de universidade pola ANECA. Teño a certificación do Programa de incentivos para a incorporación e intensificación da actividade investigadora (Programa I3) da Axencia Estatal de Investigación. Ocupo o posto de dirección académica de coordinador da área de estomatoloxía do departamento de cirurxía e especialidades médico-cirúrxicas da Facultade de Medicina e Odontoloxía da USC. Entre os meus méritos académicos, destacar o Primeiro Premio Nacional de Fin de Grao (2003), o Premio Extraordinario de Grao da USC (2003) e o Premio Extraordinario da C.A. de Galicia (2003). En canto á docencia de posgrao, dou clases no Máster en Medicina Oral, Cirurxía Oral e Implantoloxía da USC e como profesor visitante na Universidade de Sao Paulo (Brasil). A miña actividade investigadora céntrase nas liñas de cirurxía oral e medicina oral, nas que son autor de 112 publicacións indexadas no JCR (índice H = 22), 10 libros completos, 11 capítulos de libros e múltiples científicos de comunicacións orais e carteis. Posúo a bolsa do Equipo Internacional de Implantoloxía (ITI) e o Consello Iberoamericano de Patoloxía e Medicina Oral. Participei en 11 ensaios clínicos e proxectos de investigación sendo membro do grupo de investigación MedOralRes e do grupo de metodoloxía de investigación IDIS. Investigador principal vinculado ao Instituto de Materiales (iMATUS) da USC. Son avaliador internacional de centros de educación superior e experto técnico na certificación de proxectos de investigación para ACIE, unha empresa dependente da Entidade Nacional de Acreditación (ENAC).