Publicacións nas que colabora con SARA PEREZ SEIJO (6)

2021

  1. Medios nativos digitales y engagement: redefiniendo las formas de participación y de relación usuario-medio

    Transformación digital : desafíos y expectativas para el periodismo: Libro de resúmenes. XXVII Congreso Internacional de la Sociedad Española de Periodística (Universidad de Sevilla), pp. 103-105

  2. Nuevos formatos, nuevos modelos de producción y distribución

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 3, pp. 175-197

2020

  1. The Use of 360° Video by International Humanitarian Aid Organizations to Spread Social Messages and Increase Engagement

    Voluntas, Vol. 31, Núm. 6, pp. 1311-1329

  2. Use of 360-Degree Video in Organizational Communication: Case Study of Humanitarian Aid NGOs

    Journalistic Metamorphosis: Media Transformation in the Digital Age (Springer Suiza), pp. 99-111

  3. Use of 360-Degree Video in Organizational Communication: Case Study of Humanitarian Aid NGOs

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 99-111